نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی ایران به تمجید از اسکوچیچ پرداخت و عنوان کرد: او می تواند سمت جدیدش موفق باشد.

به گزارش خبرورزشی، میروسلاو بلاژوویچ در مصاحبه با سایت «gol.dnevnik» کرواسی به تمجید از اسکوچیچ، هموطن و سرمربی جدید ایران پرداخت و گفت: بدون شک انتخاب او به عنوان سرمربی ایران اوج مربیگری اش است و او به پختگی رسیده است. در طول مربیگری اش در کرواسی، اسلوونی و عربستان نتایج خوبی را کسب کرده است. انتظار چنین پستی برای او را داشتم چون برایش تلاش کرده بود. به همین خاطر خوشحالم که به این جایگاه رسیده است.

وی افزود: اولین بازی که به عنوان مربی ایران روی نیمکت مربیگری نشستم شاهد حضور 110 هزار هوادار در ورزشگاه بودم و 30 هزار نفر نیز در خارج از ورزشگاه بودند و نمی توانستند وارد ورزشگاه شوند چون پر شده بود. من خاطرات خوبی از ایران دارم.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره ارتباطش با هواداران ایرانی، گفت: ارتباط بسیار نزدیکی با هواداران داشتم و تنها دلیلی که مربیگری ایران را ترک کردم این دوست داشتن بیش از حد آنها بود. چون این طور دوست داشتن بدتر از هو شدن از سوی هواداران است. آنها مرا بسیار دوست داشتند و اکثر آنها من را در آغوش می گرفتند به همین خاطر فهمیدم که باید آنجا را ترک کنم. به برانکو گفتم که از این به بعد تو هدایت ایران را به دست بگیر چون من تحمل این همه دوست داشتن را ندارم.

بلاژوویچ درباره شانس صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر، گفت: استقبال و محبت هواداران ایرانی همچنان مثل گذشته وجود دارد. اسکوچیچ ابتدا مقابل هنگ کنگ و کامبوج بازی دارد که بازی های نسبتا آسانی است. اما بعد از آن با عراق و بحرین در ورزشگاه آزادی بازی دارد که به نظرم 100 هزار نفر به این بازی خواهد آمد. خوش بین هستم که در این بازی ها نتایج خوبی کسب کنند.

او درباره آینده اسکوویچ در ایران گفت: مطمئن هستم که او نتایج خوبی کسب می کند چون برای رسیدن به این سمت سختی زیادی کشیده است. اسکوچیچ سابقه مربیگری در باشگاه بزرگی ندارد. او از طریق مربیگری در باشگاه های کوچک به ایرانی ها ثابت کرد که می تواند مربی تیم ملی ایران باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی