نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صادق درودگر، رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد قرارداد اسکوچیچ ارائه کرد.

به گزارش خبرورزشی، صادق درودگر در گفت‌و‌گو با برنامه «سلام صبح بخیر» درباره چگونگی انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی پرداخت. متن این گفت‌و‌گو را در زیر بخوانید:

انتقادات زیادی به انتخاب اسکوچیچ می شود، چرا او انتخاب شده است؟
تا جایی که من در جریان هستم کمیته فنی بارها و بارها جلسه گذاشته و به دنبال انتخاب سرمربی جایگزین آقای ویلموتس بوده است. سرپرست فدراسیون یعنی آقای بهاروند و هیات رییسه با گزینه های خیلی خوب داخلی جلسه و مذاکراتی داشته اند اما به دلایل مختلف امکان پذیر نبوده است.

بله رونالدینویی عمل کردید!
نمی دانم شما چه اسمی روی اش می گذارید اما به هر حال امکان پذیر نبود در خدمت دوستان باشیم. گزینه های بسیار خوبی مثل آقای امیر قلعه نویی که نشان دادند چقدر مربی حرفه ای و دارای سبک ملی هستند. آقای علی دایی بزرگمرد و اسطوره فوتبال ایران. روی آقای جواد نکونام نظر داشتند، آقای یحیی گل محمدی و آقای برانکو. که با برانکو و این دوستان نزدیک یک ماه و نیم دو ماه مذاکره شده بود.

این را تا حدودی مردم در جریان هستند. پول این مربی خارجی را چطور پرداخت می کنید؟
اسکوچیچ مربی است که قبل از ورود به ایران در 6 سال 5 قهرمانی داشته است. او در باشگاه های کرواسی با تیم رجیکا 2004، 2005 و 2005، 2006 قهرمان جام حذفی و 2005، 2006 همزمان قهرمان لیگ شود. ایشان در استونی 2007، 2008 قهرمان جام حذفی شده، در سوپرجام قهرمان شده، در کویت قهرمان کاپ شده، قهرمان لیگ شده در کشور ما هم اولین سالی که آمد و من او را به ملوان آوردم، با 120 هزار دلار آمد. تیم بسیار بزرگی بود اما مشکلاتی داشت. تیم را هفتم کرد و سه امتیاز هم به خاطر جریمه امتیازی از ما کسر شده بود. بازیکنان بزرگی در زمان ایشان در ملوان رشد کردند که همه می شناسند.

آقای درودگر فردا مفصل به سوابق ایشان می پردازیم لطفا بفرمایید قرارداد ایشان با فدراسیون فوتبال چقدر بوده است؟
ایشان به تیم فولاد که تشریف آوردند، 9 بازیکن را به عنوان کارت جعلی سربازی از بازی خارج کردند، پنجره نقل و انتقالاتشان را هم بستند و تیم ایشان در لیگ پنجم شد و ببینید چه موفقیت هایی داشتند.

لطفا مبلغ قرارداد ایشان را بفرمایید.
قرارداد ایشان ریالی است. می دانید که ما مربیان خارجی مثل ویلموتس و استراماچونی وکالدرون به خاطر مسائل ارزی از کشورمان رفتند و ما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اکنون قرارداد ریالی است. حدود 200 هزار دلار است و مالیات را خود ایشان باید بپردازد به قرارداد ایشان اضافه شده است.

پس مبلغ 5 میلیاردی درست است؟
خیر. چطور 200 هزار تا می‌شود 5 میلیارد؟ شما پیش پیش دلار را 25 هزار تومان کردید!؟

نه با احتساب مالیات و چیزی که باید به باشگاه صنعت نفت پرداخت شود همین نمی شود؟
مالیات 35 درصد از 50 درصد ماخذ است یعنی حدود 500 میلیون تومان مالیاتشان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی