نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گزینه حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال از مشارکت به عنوان کاندیدای انتخاباتی انصراف داد.

به گزارش خبرورزشی، شهاب الدین عزیزی خادم گزینه ریاست انتخاب فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از حضور در انتخابات این فدراسیون انصراف داد.

بیانیه عزیزی خادم به شرح زیر است:

با نام و یاد خدا و توکل بر الطاف بیکران او

ضمن تشکر و سپاس از همه‌ی مدیران ارجمند ورزش کشور، اعضاء محترم مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، ورزشکاران پیشکسوت، فوتبال دوستان عزیز و اصحاب رسانه‌های ورزشی که در این مدت با حمایت و همراهی تشویق گر اینجانب برای نامزدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشور بودند و با تقدیر از محبت و همکاری‌های سازنده همه نامبردگان، با توجه به حضور اشخاص با تجربه در عرصه انتخابات جاری، اینجانب تصمیمی برای ثبت نام و حضور در رقابت‌های انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال کشور را ندارم.

بنده در طول سال‌های خدمت در فدراسیون فوتبال و دیگر عرصه‌های مدیریتی فوتبال کشورهمواره خواهان پیشرفت و ارتقای فوتبال ملی و رضایت و خرسندی ملت پر افتخار ایران بوده و هستم.

برای اینجانب رشد، توسعه، کار آمدی، مدرن‌سازی و برنامه محوری فوتبال ملی هدف اصلی بوده است و قبول مسوولیت اجرایی همیشه فرع بر آن هدف اصلی بوده و خواهد بود.

اکنون در شرایطی که مدیران با انگیزه دیگری در صحنه حضور دارند ترجیح می دهم که دیگر عزیزان وارد این صحنه شده و با تدبیر و مساعی خود موجبات رشد و اعتلای فوتبال ملی را بیش از پیش فراهم آورند.

این‌جانب نیز هم‌چون همیشه به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ آماده حمایت و پشتیبانی از فوتبال ملی هستم و اندک تجربه و دانش مدیریتی خویش را به منظور ایجاد وحدت، انسجام، هم افزایی ملی، رشد و اعتلای بیش‌تر در خدمت فوتبال کشور قرار خواهم داد.

امید فراوان دارم هیات رییسه محترم منتخب با همراهی مجمع عمومی، زمینه رشد وتوسعه فوتبال ملی را همراه با ارج گزاری به ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی و توجه به دانش‌های نوین مدیریتی فراهم آورند.

با آرزوی توفیقات الهی

شهاب الدین عزیزی خادم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی