نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سوئدی تیم میلان معتقد است که باخت تیمش در دربی دلامادونینا بیشتر حاصل کم‌کاری این تیم بوده تا بازی بهتر رقیب همشهری.

به گزارش خبرورزشی، با وجود گلزنی زلاتان ایبراهیموویچ در نیمه اول دربی شهر میلان، روسونری مصاف با اینتر را با نتیجه 4 بر 2 باخت (اینجا ببینید) . ایبرا نه تنها گلزنی کرد، بلکه زمینه‌ساز گل اول میلان که توسط ربیچ به ثمر رسیده هم بود. به لطف درخشش او میلان نیمه اول را 2 بر صفر برد هر چند در نیمه دوم ورق کاملاً به سود اینتر برگشت و این تیم 4 بار دروازه روسونری را باز کرد.

ایبراهیموویچ پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: توضیح اینکه چه اتفاقی افتاد که ما باختیم، سخت است. بین دو نیمه گفتیم که 15 دقیقه اول نیمه دوم خیلی حساس است اما در همان 15 دقیقه دو گل خوردیم. ما دست از بازی کشیدیم، اعتماد به نفس تیم از بین رفت، دیگر اینتر را تحت فشار قرار ندادیم و دیگر توپ را به خوبی بین خودمان رد و بدل نمی‌کردیم. از زمانی که اینتر گل تساوی را زد همه چیز از هم پاشید.

زلاتان ادامه داد: فکر می‌کنم اتفاقی که افتاد تا حد زیادی به کم‌تجربگی تیم ما برمی‌گردد، چون تیمی که 2 بر صفر جلو می‌افتد باید بداند که چطور بازی را کنترل کند نه اینکه فقط حواسش به این باشد که در پایان بازی برنده میدان را ترک کند. بازی عجیبی بود چون عملکردمان در نیمه اول تقریباً بی‌عیب و نقص بود. من از اینتر بیشتر از این‌ها انتظار داشتم. عملکرد آنها در نیمه اول اصلاً شبیه تیمی که لیاقت جایگاه دوم جدول را دارد نبود، البته آنها در نیمه دوم لیاقت‌شان را نشان دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی