نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین پرسپولیس در خصوص حواشی دربی گفت: علیپور می‌خواست در آن لحظه خودش را ثابت کند و بگوید اگر شما دیاباته را دارید من هم هستم. بعد از گل هر کسی یک جوری واکنش نشان می‌دهد و نمی‌شود به علیپور خرده گرفت.

به گزارش خبرورزشی، ابراهیم اسدی هافبک پیشین پرسپولیس معتقد است یحیی گل محمدی و شاگردانش می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرند چون در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند و تنها نگرانی او فقط مشکلات مالی است که در این چند ساله همواره به پرسپولیس لطمه زده است و اجازه نداده سرخپوشان تهرانی به آنچه که لیاقتش را داشته اند، برسند.

دربی 92 چطور بود؟

این دربی را پیش بینی کرده بودم که مساوی می‌شود. استقلال از لحاظ بدنی و فنی نسبت به پرسپولیس بهتر بود و به خاطر غیبت شجاع خلیل زاده خط دفاع پرسپولیس متزلزل بود و انسجام تیمی استقلال بیشتر بود. احتمال باخت پرسپولیس هم بود اما گل دقایق آخر بشار رسن باعث شد که بازی مساوی شود. پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد و خدا را شکر الان صدر جدول هم هست.

عده‌ای معتقدند حضور کنعانی زادگان در ترکیب اصلی پرسپولیس اشتباهی بود که یحیی گل محمدی مرتکب شد. این نظریه را قبول دارید؟

این مسائل بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و بستگی به شرایط تاکتیکی تیم دارد. در این بازی فقط سید جلال حسینی شرایط آرمانی داشت و بشار که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد خیلی خوب کار کرد و نتیجه را عوض کرد و بقیه بازیکنان پرسپولیس نرمال بودند. حالا این مساله به خاطر فشردگی تمرینات بوده یا خیلی ریلکس کار کردند را نمی‌دانم اما هر وقت این شرایط به وجود بیاید حریف غلبه می‌کند.

خوشحالی بعد از گل علی علیپور در دربی هم حواشی زیادی به وجود آورد. در این رابطه چه نظری دارید؟

علیپور می‌خواست در آن لحظه خودش را ثابت کند و بگوید اگر شما دیاباته را دارید من هم هستم. بعد از گل هر کسی یک جوری واکنش نشان می‌دهد و نمی‌شود به علیپور خرده گرفت و پیش بینی کرد که در آن لحظه چه اتفاقی می‌افتد. شاید هم علیپور از قبل برنامه ریزی کرده بود که به این شکل خوشحالی کند.

از عملکرد اوساگونا در پرسپولیس راضی هستید؟

به نظر من فوتبالیست خیلی ضعیفی است. متاسفانه در چند سال اخیر به غیر از ایمون زاید در پرسپولیس مهاجم خارجی زهرداری ندیدیم اما استقلال همیشه مهاجم زهردار خارجی به خدمت گرفته است و پرسپولیس نتوانسته این کار را بکند.

در مورد استوکس که به تازگی جذب پرسپولیس شده صحبت کنید؟

فوتبالیست خوب و ماهری است و ضربه کاشته خیلی قشنگی هم زد. استوکس انگیزه دوچندانی دارد و در 2-3 هفته آینده با تیم هماهنگ می‌شود و مکمل خوبی برای علیپور خواهد بود. البته استوکس در دربی یک خط عقب تر از مهاجم بازی کرد و توپ می‌گرفت تا کارآیی خوبی داشته باشد.

استقلالی‌ها معتقدند پرسپولیسیی‌ها از باخت فرار کردند و به همین دلیل خوشحال هستند؟

به نظر من این صحبت‌ها کلیشه‌ای و حاشیه‌ای است و مهم نتیجه بازی است که مساوی تمام شد.

یحیی گل محمدی هم بعد از بازی گفت استقلال اتوبوسی دفاع می‌کرد. در این رابطه صحبتی دارید؟

این یک واقعیت است که یحیی گفته و در 20 دقیقه آخر اسمش این بود که استقلال 3-5-2 بازی می‌کند اما واقعا اتوبوسی دفاع می‌کرد و با وقت کشی‌های حسینی باز هم نتوانستند نتیجه را حفظ کنند و مساوی حق دو تیم بود.

چه تصوری از بازی پرسپولیس با الشارجه در دبی در لیگ قهرمانان آسیا دارید؟

انشالله که پرسپولیس بتواند خوب بازی کند.شجاع هم در این بازی هست و پرسپولیس بتواند در این بازی خودش را اثبات کند. تنها ترسی که دارم مسائل مالی است که پرسپولیس همیشه از این معضل ضربه خورده است. امیدوارم مشکلات مالی حل شود و این بازیکنانی که 3-4 سال است کنار هم هستند همچنان باشند چون جمع کردن این بازیکنان خیلی سخت است.

الشارجه را چطور تیمی می‌بینید؟

تیم‌های عربی سرمایه گذاری زیادی در فوتبال کرده‌اند و نمی‌دانم الشارجه امسال چه شرایطی دارد اما در سالهای قبل که با آنها بازی کردیم تیم‌های عربی پیشرفت کرده‌اند 

فکر می‌کنید پرسپولیس با گل محمدی در آسیا نتیجه می‌گیرد؟

انشالله که بتواند نتیجه بگیرد. کار خیلی سخت است چون پرسپولیس در این 3-4 ساله در آسیا خوب کار کرده اما هر سال زیر فشار بوده چون تغییرات مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان زیاد بوده است. این تغییرات سیستم تیم را به هم می‌ریزد و همه این مسائل روی تیم و نتایجی که می‌گیرد تاثیر دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی