نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی گلر‌های پرسپولیس گفت: از دیروز تمرینات خودمان را برای بازی با الشارجه آغاز کردیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار بسیار مهم را به دست بیاوریم.

به گزارش خبرورزشی، داود فنایی مربی گلر‌های پرسپولیس درخصوص شکست این تیم مقابل الدحیل گفت: همیشه بازی‌های اول در تورنمنت‌های مختلف سخت است. من فکر می‌کنم ما در شروع بازی خوب نبودیم و تمرکز کافی را نداشتیم همین موضوع باعث شد تا دو گل دریافت کنیم. بعد از خوردن گل دوم کمی بهتر شدیم به خصوص در نیمه دوم که اکثر زمان بازی را در اختیار داشتیم، ولی نتوانستیم به گل برسیم و نتیجه را برگردانیم. از دیروز تمرینات خودمان را برای بازی با الشارجه آغاز کردیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار بسیار مهم را به دست بیاوریم. فنایی درخصوص داوری این دیدار که بسیار پرحرف و حدیث هم بود گفت: من اصلاً درخصوص داوری حرف نمی‌زنم. بازیکنان ما باید یاد بگیرند تا زمانی که داور سوت نزد بازی ادامه دارد. هر اتفاقی می‌افتد داور تصمیم‌گیرنده نهایی است. به هر حال متأسفانه این فرهنگی است که در فوتبال ما وجود دارد. امیدوارم بتوانیم این موضوع را درست کنیم.

فنایی درخصوص شرایط بیرانوند و رادوشویچ هم گفت: وضعیت ما درون دروازه خوب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم از همه پتانسیل خود در پست دروازه استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی