۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: استوکس با وجود اینکه بازیکن باکیفیتی است، ولی به لحاظ بدنی آماده نیست.

به گزارش خبرورزشی،  با اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل الدحیل در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس شکست تلخی مقابل الدحیل متحمل شد.
بله، متأسفانه باخت بدی بود. به نظرم پرسپولیس در این دیدار کیفیت همیشگی خود را نداشت و نمایش خوبی از این تیم شاهد نبودیم. در ابتدای بازی بازیکنان اصلاً تمرکز لازم را نداشتند و بازی پراشتباهی را ارائه کردند که همین موضوع باعث شد در همان دقایق اولیه پرسپولیس دو گل دریافت کند و شیرازه تیم از هم بپاشد. بچه‌ها تا به خودشان بیایند، یک نیمه گذشته بود و الدحیل هم به خوبی دفاع می‌کرد و همین موضوع باعث شد پرسپولیس نتواند به گل برسد.

آن‌طور که مشخص بود، پرسپولیس در خلق موقعیت دچار مشکل بود.
دقیقاً درست است و من با شما کاملاً موافقم. در نیمه دوم به دلیل عقب کشیدن الدحیل، توپ و میدان دست پرسپولیس بود، ولی برای رسیدن به گل برنامه‌ای وجود نداشت. تا پشت محوطه جریمه خوب جلو می‌آمدند، ولی در دادن پاس آخر اصلاً موفق نبودند. امیدوارم در بازی‌های آینده شرایط تیم عوض شود و بچه‌ها با تمرکز بیشتری در بازی‌ها حاضر شوند.

عملکرد خط دفاعی را در این بازی چطور دیدید؟
اگر بخواهیم واقعیت‌ها را بیان کنیم، باید بگویم اصلاً عملکرد خوبی نداشتند. خط دفاعی تیم به خصوص شیری و کنعانی‌زادگان بازی خوبی انجام ندادند. هم در شهرآورد و هم در بازی مقابل الدحیل پرسپولیس دو گل دریافت کرد که آمار خوبی نیست. بازیکنان به راحتی جا می‌ماندند. امیدوارم کادر فنی فکری به حال خط دفاعی بکند. ضمن اینکه نبود سیدجلال خیلی به ضرر پرسپولیس تمام شد و به نظرم حضور او می‌توانست کمک کند.

یحیی در این دیدار چند تغییر در ترکیب پرسپولیس انجام داد؛ این تغییرات را چطور دیدید؟
من فکر می‌کنم به دلیل فاصله کم بازی‌ها و خستگی بازیکنان، کادر فنی دست به این تغییرات زد، ولی بهتر بود این تغییرات در بازی‌های لیگ اتفاق می‌افتاد، چون در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا فرصت برای جبران کم است و شما در بازی‌های محدودی به میدان می‌روید. به هر حال هر چه بود این بازی تمام شد و پرسپولیس باید به فکر بازی آینده و گرفتن ۳ امتیاز آن دیدار باشد.

بر خلاف دیدار‌های قبلی، علیپور در این دیدار تنها در خط حمله حضور داشت. به نظر شما دلیل نیمکت‌نشینی اوساگونا چه بود؟
قطعاً یحیی از عمکلرد اوساگونا راضی نبود که در این بازی او را نیمکت‌نشین کرد. استوکس با وجود اینکه بازیکن باکیفیتی است، ولی به لحاظ بدنی آماده نیست. امیدوارم هر چه زودتر به مرز آمادگی برسد، چون خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

با وجود این شکست پرسپولیس می‌تواند به مرحله بعد صعود کند؟
قطعاً این توانایی وجود دارد. مطمئنم شکست مقابل الدحیل را در تهران و با حضور پرتعداد هواداران جبران خواهیم کرد. امیدوارم در بازی با الشارجه بچه‌ها با تمرکز بالا بازی کنند، چون شدیداً به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی