نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: برای ما پرسپولیسی‌ها نتیجه خوبی حاصل نشد، اما آسمان که به زمین نیامده است.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است نباید با یک شکست زمین و آسمان را به هم دوخت و تیم یحیی گل‌محمدی می‌تواند دوباره به لیگ قهرمانان آسیا برگردد. او حرف‌های دیگری هم دارد که در زیر می‌خوانید.

ارزیابی شما از بازی الدحیل و پرسپولیس چیست؟
شکست تلخ است. برای ما پرسپولیسی‌ها نتیجه خوبی حاصل نشد، اما آسمان که به زمین نیامده است. من فکر می‌کنم پرسپولیس با اولین برد خودش را در این رقابت‌ها پیدا کرده و به قول معروف به لیگ قهرمانان آسیا باز خواهد گشت.

چطور؟
به هر حال مرحله گروهی ۶ بازی دارد. اولین آن را پرسپولیس واگذار کرد که به نظرم با کمی تمرکز و دقت می‌توانست حداقل یک امتیاز بگیرد. حالا نباید زانوی غم بغل بگیریم و مطمئن هستم این تیم جمع می‌شود.

اشتباهات فردی به ویژه در نیمه اول خیلی زیاد نبود؟
وقتی تیمی در دقیقه ۵ بازی گل می‌خورد طبیعی است خودش را ببازد. بلافاصله هم گل بعدی را خورد و این دو گل زودهنگام تیم را به هم ریخت. نیمه دوم، اما به نظرم پرسپولیس به خودش آمد و بازی بهتری ارائه کرد.

تعویض‌های گل‌محمدی را چگونه دیدید؟
این تصمیم سرمربی است و باید به آن احترام گذاشت، اما به شخصه فکر می‌کنم علی علیپور بازیکن تعویضی نیست. او باید ۹۰ دقیقه در زمین باشد و بالاخره زهرش را می‌ریزد.

حرفی که علی پروین در دهه ۶۰ در مورد شما می‌زد.
علی‌آقا که لطف داشت ولی علی علیپور مهاجم زهرداری است. حفظ او در زمین شاید می‌توانست بیشتر کمک کند. البته من بازی استوکس را هم پسندیدم. او بر خلاف جونیور فوتبالیست است و به نظر می‌رسد هنوز از لحاظ بدنی از آمادگی کامل برخوردار نباشد.

کریستین اوساگونا را چگونه ارزیابی کردید؟
او یک مهاجم درگیرشونده است که برای مهاجم بغل‌دستی خودش فضاسازی می‌کند. او هم برای هماهنگی بیشتر با علیپور و سایر بازیکنان پرسپولیس نیاز به زمان دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی