نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی شرایط نامناسب زمین ورزشگاه قائمشهر را یکی از دلایل توقف تیمش مقابل پارس جنوبی دانست.

مهاجری: می‌روم تا نساجی نجات پیدا کند به گزارش   خبرورزشی ، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی سخت و پرفشاری بود. شروع خوبی داشتیم، ولی گل نزدیم. برخلاف دو بازی قبلی، امروز نسبتا بهتر بودیم، ولی زمین خراب اجازه بازی کردن نمی‌داد. دو امتیاز را در زمین گذاشتیم و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. بضاعت ما همین است و باید با همین شکل جلو برویم.

وی درباره ناراحتی عباس‌زاده در زمین تعویض و همچنین دلیل به میدان فرستادن کفشگری گفت: زمانی که مهرداد به زمین رفت، با وجود اینکه کمی ناآماده است، با همان شرایط هم قبول کرد اعتبارش را بگذارد. اتفاقاً تیم پس از ورود او بهتر شد و کفشگری هم چند پاس و شوت خوب زد. درباره عباس‌زاده هم باید بگویم که او قول گلزنی داده بود و به دلیل اینکه نتوانست به قولش عمل کند، در زمان تعویض عصبانی بود.

سرمربی نساجی ادامه داد: تیم ما نسبت به دو بازی قبلی عملکرد بهتری داشت، اما زمین خراب بود و توپ گیر می‌کرد. به همین دلیل به سمت استفاده از ارسال های بلند رفتیم، اما توانایی این کار را نداشتیم.

مهاجری گفت: من نساجی را دوست دارم و این تیم گوشه‌ای از زندگی‌ام است. من به عشق تیم نساجی و هوادارانش اینجا هستم. اگر مسئولان احساس می‌کنند که فرد دیگری می‌تواند به تیم کمک کند، من دستش را می‌بوسم و می‌روم تا نساجی نجات پیدا کند. رفتن راحت‌ترین کار است، البته اگر کار درست شود. شکل کار بازیکنان خوب نیست و آنها باید به خودشان بیایند. او در هفته‌ای که گذشت، تمرینات خوبی داشتیم و امیدواری زیادی در بین بازیکنان وجود داشت. اگر در همان ابتدای بازی یکی از آن سه موقعیت‌مان گل می‌شد، استرس بازیکنان نیز کم می‌شد و راحت‌تر کار می‌کردیم. اگر بناست که اینجا کار کنیم، همه باید کمک کنند. اینکه بخواهیم یکدیگر را تخریب کنیم، خوب نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی