نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر حضور دیاباته در تمرین استقلال و خبر اعلام وضعیت عادى در مورد مهدى قائدى! ولى خبرى از این نوع خبر‌ها نیست! استقلال دلیل اصلى قدرتش را ندارد.

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ هم امروز از جمله روزهاى مهم فوتبال باشگاهى ایران است و هم فردا یکى از فرصت‌هاى ویژه است که نصیب نمایندگان ایران در لیگ آسیا مى‌شود! و ما تکلیفى داریم که روشن است: کار امروز را به فردا محول نکردن!
کار امروز
 از فوتبال ازبک‌ها، چیز زیادى نمى‌دانیم! چراکه در بازى سنتى ازبک‌ها که ریشه در زیاد دویدن و پرکارى دارد، خبرى و اثرى از ویژگى‌هاى تکنیکى نیست!
یک تیم ساده، یک تیم دائم در حال پرهیز از بروز نشانه‌هاى بازى نمایشى و بدون بازى فردى!
پاختاکور را نمى‌توان تیمى‌ترین و گروهى‌ترین و دسته‌جمعى‌ترین تیم لیگ آسیا دانست! اما مى‌دانیم عادت دارد، بدون عادات بى‌فایده و مضر بازى کند!
در بازى شهرخودرو- پاختاکور، غیر از مهدى رحمتى که نقش اول را بر‌عهده مى‌گیرد و این از عادت‌هاى خوب او به حساب مى آید، باید چشم به‌راه بود که محمدرضا خلعتبرى، چه زمانى و چگونه علیه بازى تکرارى تیمش، شورش مى‌کند؛ و براى پر کردن جاى خالى یونس شکرى که حالا گل‌هایش را براى تیم «گل‌گهر» مى‌زند، دست به کار مى‌شود!
شهرخودرو، از روزى که پدیده نام داشت، محل اتکایش بازیکنى بود به نام امین قاسمی‌نژاد که همه منتظر حرکات غافلگیر‌کننده اویند! بازیکنى که اگر اسکوچیچ به وعده اش عمل کند، تیم ملى از شهر مشهد هم یک نماینده «وجوددار» خواهد داشت! «وجوددارى» که سال‌ها پیش باید مورد توجه و مقبول سلیقه تیم ملى قرار مى‌گرفت! و آیا اسکوچیچ به وعده اش عمل مى‌کند؟
چو فردا شود، فکر فردا کنیم
استقلال و الاهلى! تیمى که برانکو را چهار بازى بیشتر تحمل نکرد و حالا جانشین او را، کمتر از حدود یک سال، جواب مى‌کند! به این دلیل که الاهلى، باز هم مى‌بازد و باز هم روى عصا، معلق بازى نمى‌کند!
الاهلى، پیش از برخورد رودررو با استقلال، به تغییراتى تن داده و به شوک‌درمانى رو آورده! یعنى این بار هم این نوع تیمدارى افاقه مى‌کند؟
ما چند روزى مى‌شود که حواسمان به کویت است و هر لحظه منتظریم که خبر خوبى برایمان برسد! خبر حضور دیاباته در تمرین استقلال و خبر اعلام وضعیت عادى در مورد مهدى قائدى! ولى خبرى از این نوع خبر‌ها نیست! استقلال دلیل اصلى قدرتش را ندارد! به سخت بودن و پردردسر بودن کار فرهاد مجیدى که ناگهان با آوارى از مشکلات روبه‌رو شده است، واقفیم و هم از این رو است که اعتقاد داریم، فرهاد اگر این میدان پربلا را به سلامت پشت سر بگذارد، یک‌شبه راه چندین ساله را طى مى‌کند! فرهاد استقلال، باید بازى به بازى در فکر عملکردشان باشند!
اما این استقلال، چگونه خط آتش خود را صاحب آتشبار خواهد کرد؟ ارسلان مطهرى، چگونه از پاس‌هاى ارسالى وریا غفورى و ملیچ یا زکى‌پور، استفاده خواهد کرد؟
على کریمى، آیا دوباره به شوتزنى خواهد پرداخت؟ در کنار مسعود ریگى و على کریمى، سوم شخص در خط هافبک به بازى گرفته مى‌شود؟ باقرى یا روزبه چشمى؟
استقلال براى بردن پا به میدان مى‌گذارد یا نباختن را هدف خود- که تیمش ناقص است- قرار مى‌دهد؟ استقلال، امروز باید واقع‌گرا باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی