۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد کنسرتی که در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد، مشکلی برای چمن آن ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرورزشی، امروز (سه‌شنبه) قرار است کنسرتی در ورزشگاه تختی شهرستان جم برگزار شود که تصاویر آماده‌سازی زمین برای این موضوع، روز گذشته منتشر شد، موضوعی که نارضایتی برخی اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم را به دنبال داشته است.

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی  در این باره اظهار داشت: تعجب می‌کنم که در ورزشگاه آزادی هر مراسمی برگزار می‌شود، کسی به آن خرده نمی‌گیرد و مشکلی ندارد. این کنسرت روی چمن ورزشگاه تختی برگزار نمی‌شود و من هم کاری به حاشیه‌سازی‌ها ندارم. قطعاً کیفیت زمین برای سرمربی تیم مهم است که مشکلی برای آن ایجاد نشود، اما مشکلی به وجود نمی‌آید.

وی درباره ناراحتی بازیکنان پارس از عدم پایبندی مدیران استانی به وعده‌های خود برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تا روز یکشنبه تصریح کرد: مبلغی وارد استان شده که متعلق به باشگاه پارس جنوبی است. بازیکنان هم دغدغه‌ای ندارند و ما این پول را پرداخت می‌کنیم. آن‌ها اعتراض شخصی ندارند و فقط می‌خواهند تیم وارد حاشیه نشود. این مشکل در روز‌های آینده حل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد عدم حل مشکل محسن فروزان، دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در میادین به تسنیم گفت: دنبال کار‌های فروزان هستیم و امیدوارم این مشکل برطرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی