۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از تعطیلات زمستانی اوضاع برای آنته ربیچ عوض شد و از آن زمان این مهاجم کروات از گل زدن برای میلان دست برنداشته تا به بهترین شکل ممکن شایستگی‌های خود را در این تیم ثابت کند.

به گزارش خبرورزشی، آنته ربیچ، مهاجم میلان با زدن تک گل روسونری مقابل تورینو، سه امتیاز ارزشمند را به حساب تیمش واریز کرد. این مهاجم کروات، کار خود در میلان را خوب شروع نکرد و در چند ماه ابتدایی حضورش در این باشگاه ایتالیایی فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرد.

اما بعد از تعطیلات زمستانی اوضاع برای او عوض شد و از آن زمان این مهاجم از گل زدن برای میلان دست برنداشته تا به بهترین شکل ممکن شایستگی‌های خود را در این تیم ثابت کند. ربیچ در تابستان گذشته از آینتراخت فرانکفورت به میلان آمد و در واقع با آندره سیلوا معاوضه شد. از زمانی که آمد انتظار‌ها از او زیاد بود و هواداران میلان که سال‌هاست انتظار دارند یک بازیکن بزرگ به تیم‌شان بیاید و اوضاع را عوض کند، این بار روی ربیچ حساب ویژه‌ای باز کردند چراکه او در آلمان عملکرد مثبتی داشت و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز همراه با تیم ملی کرواسی درخشیده بود.

اما او تجربه خوبی در ابتدای ورود خود به میلان نداشت تا اینکه بالاخره در این چند وقت اخیر توانست آنچه که هواداران میلان از او می‌خواهند را برآورده کند. میوه‌های درخت ربیچ تازه از راه رسیده‌اند. هیچ‌کس نمی‌داند دقیقاً چه اتفاقی افتاد. شاید این تأثیر فوق‌ستاره‌ای مثل زلاتان ایبراهیموویچ باشد که روی انگیزه سایر بازیکنان از جمله ربیچ تأثیر گذاشته است. پیولی سرمربی میلان می‌گوید که در این چند وقت اخیر ربیچ را متمرکزتر و باانگیزه‌تر از هر زمانی دیده است.

همین انگیزه و تمرکز که مربی میلان از آن حرف می‌زند باعث شده آمار فوق العاده‌ای برای ربیچ در سال ۲۰۲۰ ثبت شود. روزنامه ایتالیایی گاتزتا‌دلوسپورت در گزارشی ویژه به عملکرد این بازیکن پرداخت. مهاجم کروات در سال جدید میلادی نصف گل‌های میلان در لیگ را به ثمر رسانده است ضمن اینکه در جام‌حذفی ایتالیا هم مقابل یوونتوس موفق به گلزنی شد. در ۲۶ بازی ابتدایی در سری A ایتالیا ربیچ فقط دو گل زد در حالی که او در ۵ بازی اخیر ۵ گل زده است.

آمار شاید به طور کامل بیانگر عملکرد خوب ربیچ و آنچه او درون زمین انجام می‌دهد، نباشند، اما می‌تواند تا حد زیادی پیشرفت او را به رخ بکشد. برای درک بهتر آنچه ربیچ در بازی‌های اخیر از خود به نمایش گذاشته است می‌تواند به اینکه ورزشگاه سن‌سیرو یکپارچه ایستادند و او را تشویق کردند اشاره کرد و اگر او به همین روند ادامه دهد و مغرور نشود، می‌شود گفت که این اولین ادای احترام هواداران میلان به او نخواهد بود و ربیچ می‌تواند تا پایان فصل بار‌ها و بار‌ها چنین صحنه‌ای را از سوی هواداران متعصب روسونری ببیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی