نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته اول عصر امروز برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی مس کرمان میزبان گل ریحان البرز است و در پایین جدول رایکا جدالی ۶ امتیازی با سپیدرود دارد.

به گزارش خبرورزشی، مسی‌ها که فعلاً کم‌فراز و نشیب‌ترین تیم بالای جدول بوده‌اند، امروز جدال سختی در خانه داماش دارند. داماشی‌ها با وجود مشکلات عدیده مالی حریف سرسختی هستند و در نیمه بالای جدول به دنبال جایگاه مناسبی هستند. مس حتی با شکست هم صدرنشین می‌ماند، اما زمزمه‌هایی مبنی بر لغو این بازی هم شنیده می‌شود.
مس کرمان- گل ریحان البرز
مس کرمان گام به گام خود را به رده دوم رسانده و نمی‌خواهد جایگاهی که معنایش صعود به لیگ برتر است را از دست بدهد. این تیم امروز میزبان گل ریحانی است که با فعل و انفعالات زیادی روبه‌رو بوده و هم مالکش عوض شده و هم سرمربی‌اش. گل ریحان حالا با ابراهیم طالبی سودای بازگشت به جمع مدعیان را دارد در حالی که مس حریف آسانی نیست.
ملوان انزلی- نود ارومیه
نودی‌ها با وجود افتی که در ابتدای نیم‌فصل دوم داشتند توانستند خود را در کورس صعود نگه دارند. آن‌ها امروز میزبان ملوانی هستند که همچنان حاشیه امنیت خوبی در جدول ندارد و محکوم به پیروزی در بازی خانگی است. زمزمه‌های لغو این بازی هم به گوش می‌رسد، اما در صورت برگزاری، یک دیدار دیدنی را در انزلی شاهد خواهیم بود.
آرمان‌گهر سیرجان- خوشه‌طلایی ساوه
خوشه طلایی هفته قبل شکست بدی خورد تا جایگاه خوب خود را از دست بدهد. شاگردان فکری حالا به سیرجان آمده‌اند تا در مصاف با آرمان‌گهر عقب‌افتادگی خود را جبران کنند. هرچند تیم میزبان هم برای بقا نیاز به سه امتیاز این بازی دارد. خوشه طلایی این فرصت را دارد تا به رده دوم جدول صعود کرده و بار دیگر مدعی شود.
آلومینیوم اراک- بادران تهران
یکی از حساس‌ترین و دیدنی‌ترین جدال‌های هفته را در اراک شاهد هستیم. بادران دوباره شرایط خوبی پیدا کرده و این فرصت را دارد تا با غلبه بر آلومینیوم اراک به جای این تیم در رده پنجم قرار بگیرد. آلومینیوم، اما با آگاهی از تراکم امتیازات در بالای جدول با یک برد خانگی حتی تا رده دوم هم صعود خواهد کرد و خطیبی نمی‌خواهد این فرصت خوب را از دست بدهد.
سرخپوشان پاکدشت- فجرسپاسی شیراز
فجری‌ها به‌طور کامل از کورس خارج شدند و با ادامه این روند شاید به قعر جدول نزدیک شوند. آن‌ها امروز مهمان سرخپوشان پاکدشت هستند که شرایط خوبی پیدا کرده و عنایتی مصمم به پیروزی در این بازی خانگی است. سرخپوشان برای اینکه به نیمه بالای جدول برسد باید بازی خانگی‌اش را ببرد. شاید این بازی اولین برد فجری‌ها باشد و مهابادی و تیمش بالاخره از بحران خارج شوند.
قشقایی شیراز- استقلال خوزستان
دو تیمی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند حالا برای رسیدن به جایگاه بهتر با هم دوئل می‌کنند. قشقایی بعد از چند نتیجه خوب به بادران باخت تا حالا در بازی خانگی به دنبال پیروزی باشد. در سمت مقابل استقلال خوزستان با امیر خلیفه‌اصل دو برد پیاپی کسب کرده و مصمم است تا این روند را باز هم ادامه داده و این بار قشقایی را زمین‌گیر کند.
رایکای بابل- سپیدرود رشت
رایکا بعد از جدایی علی نظرمحمدی، حالا با رحمان رضایی به دنبال راهی برای فرار از جمع فانوس به دستان است. حریف امروز آن‌ها سپیدرودی است که با لغو بازی با سرخپوشان پاکدشت استراحت خوبی داشته و مهیای پیروزی در این بازی ۶ امتیازی است. تقابل دست‌نشان با تیم سابقش دیدنی خواهد بود هرچند رایکا در خانه به سختی می‌بازد.
شهرداری تبریز- نیروی زمینی تهران
شهرداری تبریز اگر می‌خواهد در لیگ بماند باید این بازی را ببرد. تبریزی‌ها به مصاف تیمی می‌روند که در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی نداشته و اگر از پس این بازی خانگی بربیایند امیدوار خواهند ماند هرچند نیروی زمینی با پیروزی در این بازی و یک پله صعود شرایطش بهتر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی