نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نصرتی می گوید مدیران گل ریحان کلاً این تیم را به حال خودش رها کرده بودند.

به گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی از سرمربیگری گل ریحان برکنار شد. او در هفته‌های گذشته نتایج خوبی با این تیم به دست نیاورد، اما با حرف‌هایی که می‌زند، مشخص می‌شود مشکل چه بود. نصرتی توضیح می‌دهد مدیران گل ریحان کلاً این تیم را به حال خودش رها کرده بودند. گفت‌وگوی نصرتی با خبرورزشی را بخوانید.

آقای نصرتی از هدایت گل ریحان برکنار شدید...
بله، مالکیت عوض شد و خواستند آدم‌های خودشان را بیاورند.

یعنی نتایج باعث این اتفاق نشد؟
اگر نتایج ما این اواخر بد بود... بالاخره باشگاه تیم را رها کرد. ما در نیم‌فصل اول، تیم اول یا دوم بودیم. نیم‌فصل دوم هم که شروع شد در همان بازی اول تیم خوب آرمان‌گهر سیرجان را با سه گل شکست دادیم. بعد از آن به مصاف آلومینیومی رفتیم که رسول خطیبی را گرفته و انگیزه داشت و آن بازی را یک-یک کردیم. بعد از آن بازی قرار بود ۲۰ درصد پرداختی به بازیکنان و کادر داشته باشند ولی این کار را نکردند، حتی نیامدند به بازیکنان بگویند خسته نباشید.

یعنی مدیریت باشگاه آنقدر‌ها که باید توجه نداشت؟
در ۲۴ هفته‌ای که ما در این باشگاه بودیم، مدیرعامل تنها دو بار به استادیوم آمد و بازی را از نزدیک دید. در سه، چهار ماه گذشته حتی یک بار هم مدیرعامل باشگاه را ندیدم. قبل از بازی با ملوان دیگر مشکلات به اوج رسید. با ما جلسه گذاشتند که از این به بعد اردو نخواهیم داشت. بازی ساعت ۱۴ است و بازیکنان ساعت ۱۲ به رختکن تیم بیایند تا به زمین برویم و بازی کنیم! یعنی می‌خواهم بگویم به این درجه رسیده بودیم. تیم را رها کردند. بالاخره من سرمربی چقدر می‌توانم با بچه‌ها کار کنم و به آن‌ها انگیزه دهم؟ وقتی بازیکن می‌بیند باشگاه همه چیز را ول کرده، انگیزه اش کم می‌شود.

پس دیگر کنترل شرایط از دست شما هم خارج بود.
ببینید دو عامل باعث انگیزه در فوتبال می‌شود؛ یکی تماشاگران هستند و دیگری عامل مالی. امسال ما نسبت به سال گذشته هزینه‌ها را کاهش دادیم و به جرأت می‌گویم یک‌سوم هزینه کردیم. اگر سازمان لیگ همین الان قرارداد‌ها را منتشر کند فکر می‌کنم ما از نظر هزینه تیم هشتم و نهم لیگ یک باشیم.

پول کادر فنی را هم ندادند؟
قرارداد ما امسال خیلی پایین بود و، چون تیم شهرمان بود دوست داشتم کمک کنم. از طرفی نگاهم به آینده بود و به همین خاطر چشمداشت مالی نداشتم. شما قرارداد مربیان قبلی را نمی‌توانید با قراردادی که بنده و کادرم داشتم مقایسه کنید. یک جور‌هایی عاشقانه در گل ریحان کار کردیم. شرایط طوری بود که اگر ما هفته قبل ملوان را می‌بردیم من خودم استعفا می‌دادم و نمی‌ماندم. چون واقعاً شرایط خوب نبود. متأسفانه در آن بازی هم حق ما برد بود. دو بار به تیر زدیم ولی خب یک وقت‌هایی توپ توی دروازه نمی‌رود دیگر...

آقای طالبی هم جانشین شما شد...
بالاخره مالکیت جدید آمد و می‌خواست کادر را عوض کند. به ما گفتند می‌خواهیم کادر جدید بیاوریم البته در نظرشان بود که دستیاران من را نگه دارند ولی آن‌ها نمی‌خواهند بمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی