نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر باشگاه میلان اعلام کرد که در صورت تحقق یکی از شروط مندرج در قرارداد زلاتان ابراهیمویچ او فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت.

شرط ماندگاری زلاتان در میلان چیست؟ به گزارش خبرورزشی، پائولو مالدینی می‌گوید در صورتی که میلان بتواند جزو چهار تیم بالای جدول فصل جاری سری‌آ را به پایان برساند، قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ تمدید می‌شود و او می‌تواند فصل آینده هم در روسونری بازی کند.

ایبراهیموویچ پس از پایان قراردادش در لس‌آنجلس گلکسی که تا انتهای سال ۲۰۱۹ اعتبار داشت، در ماه ژانویه سال جاری به عنوان بازیکن آزاد قراردادی ۶ ماهه به میلان پیوست و بلافاصله پس از ورودش به این تیم تأثیرگذار ظاهر شده است.

مالدینی درباره احتمال ماندن ایبرا در سن‌سیرو گفت: در مورد ایبرا باید بگویم قرارداد ۶ ماهه او بندی دارد که در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط میلان، این قرارداد به صورت خودکار تمدید می‌شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، طبیعی است که همگی دور میز مذاکره بنشینیم و درباره فصل بعد با او صحبت کنیم. در مورد ایبرا همیشه نکته‌ای وجود دارد و آن این است که همیشه باید فرصت یک مذاکره باز با او وجود داشته باشد. این موضوع همیشه در مورد او صدق کرده، چون در غیر اینصورت او الان اینجا نبود.

آنته ربیچ دیگر بازیکنی که در ژانویه از اینتراخت فرانکفورت به میلان پیوسته هم مانند ایبرا تأثیرگذار بوده است. او در ۷ بازی‌اش ۶ گل زده، اما مالدینی می‌گوید باشگاه هنوز به این بازیکن کروات برای دایمی کردن قراردادش اعتماد ندارد.

کاپیتان سابق روسونری گفت: ربیچ با ما قرارداد قرضی دو ساله دارد، پس او فصل آینده هم اینجا خواهد بود. بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی