نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: شنیدم یکی از بازیکنان این تیم اعتراف کرده تقریباً همه بازیکنان استقلال از آن ماده ممنوعه استفاده کردند.

به گزارش خبرورزشی، حسین بادامکی، هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس، یکی از بازیکنانی بود که در آن شهرآورد جنجالی جام حذفی حضور داشت؛ بازی‌ای که دوباره به بحث داغ فوتبال ما تبدیل شده و مهدی امیرآبادی، مدافع استقلال در آن دیدار خبر از دوپینگ و استفاده از ماده ممنوعه جک‌تری‌دی توسط بازیکنان استقلال داد. از همین رو با بادامکی تماس گرفتیم تا در این خصوص و همچنین شرایط این روز‌های پرسپولیس گفت‌وگویی انجام بدهیم که در ادامه می‌خوانید.

این روز‌ها بحث در خصوص شهرآورد ۷۳ بسیار داغ شده است. شما یکی از بازیکنان حاضر در آن دیدار بودید. به طور کلی چه اتفاقی در آن بازی افتاد؟
خب اول باید بگویم تیم ما در آن بازی ۷، ۸ غایب داشت و اصلاً قرار نبود آن دیدار برگزار شود. به هر حال با اصرار فدراسیون، بازی برگزار شد و کاری هم از دست ما برنمی‌آمد. با وجود همه این مشکلات ما بازی برابری در طول ۹۰ دقیقه مقابل استقلال انجام دادیم و بازی هم مساوی شد، ولی در وقت‌های اضافه آن‌ها به لحاظ بدنی شرایط بهتری داشتند و سه گل به ما زدند. خب ما وقتی درگیر بازی بودیم طبیعتاً چیزی مبنی بر دوپینگ بازیکنان استقلال متوجه نمی‌شدیم، ولی بعداً صدایش درآمد که استقلالی‌ها جک‌تری‌دی مصرف کردند که دوپینگ به حساب می‌آمد. حالا هم شنیدم یکی از بازیکنان این تیم اعتراف کرده تقریباً همه بازیکنان استقلال از آن ماده ممنوعه استفاده کردند. به نظرم در حق هواداران پرسپولیس اجحاف شد، چون وقتی دوپینگ دسته‌جمعی آن‌ها مسجل شد باید نتیجه بازی هم عوض می‌شد. نمی‌دانم چرا فدراسون نتیجه دیدار را تغییر نداد؟

اوضاع این روز‌های پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
من فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس آن‌طور که خیلی‌ها می‌گویند بد نیست. صدرنشین لیگ برتر به حساب می‌آید و اختلاف امتیازی خوبی هم با تیم‌های دیگر دارد. به نظرم اگر اتفاقی نیفتد بار دیگر پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.

ولی شرایط در لیگ قهرمانان آسیا اصلاً خوب نیست.
قبول دارم پرسپولیس در دو دیدار اول نتایج خوبی نگرفته و فعلاً موقعیت خوبی در جدول ندارد، ولی هنوز ۴ بازی از این رقابت‌ها باقی مانده و می‌تواند از گروهش صعود کند. به نظرم هنوز چیزی تمام نشده و پرسپولیس فرصت جبران دارد.

عملکرد دو مهاجم خارجی پرسپولیس یعنی استوکس و اوساگونا را چطور دیدید؟
ببینید بازی در پرسپولیس سخت است به همین خاطر این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا در پرسپولیس جا بیفتند و با شرایط موجود خودشان را وفق بدهند. به نظرم هر دو بازیکن به لحاظ فنی کیفیت خوبی دارند و قطعاً برای پرسپولیس مثمر ثمر خواهند بود.

به نظر شما یحیی گل‌محمدی می‌تواند در پرسپولیس موفق شود؟
بله، چرا نتواند؟ یحیی هم با انگیزه است و هم کارنامه خوبی دارد و من مطمئنم می‌تواند در پرسپولیس موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی