نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هانس دیتر فلیک کار دشوار تیمش در زمین چلسی در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مورد تایید قرار داد.

سرمربی باواریایی‌ها در انتظار بازی خاص در استمفوردبریج به گزارش خبرورزشی،  هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از دشواری جدال در ورزشگاه استمفورد بریج صحبت کرد.

سرمربی تیم بایرن‌مونیخ اظهار داشت: گورتسکا تمرین کرد و باید بتواند مقابل چلسی بازی کند. چلسی تیمی فوق العاده با بازیکنان جوان و باتجربه است. آن‌ها آزادانه بازی می‌کنند. این مزیت به ویژه در خط حمله تیم لمپارد وجود دارد. چلسی در بخش هجومی سرعت داشته و اگرچه اشتباهاتی در دفاع این تیم وجود دارد، اما آن‌ها می‌توانند به رقیب فشار بیاورند. بازی این تیم مقابل تاتنهام را دیدم و متوجه شدم چگونه می‌توانند ما را تحت فشار قرار دهند و بر ریتم بازی تاثیر بگذارند. باید با اعتماد به نفس بازی کنیم.

او در ادامه افزود: در دیدار مقابل پادربورن ۲ بازیکن ما در خط دفاعی محروم بودند و توماس مولر به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. کینگزلی کومان پس از طی کردن مصدومیت فقط یک بازی را از ابتدا در ترکیب آغاز کرده بود، اما نکته اصلی این بود که ما پیروز شدیم. حالا آن بازی تمام و فراموش شده است. در بایرن مونیخ همیشه همه چیز کمی متفاوت است. در هر بازی شما باید تنها برای برنده شدن بازی کنید و من به عنوان سرمربی معتقدم این یک پیش نیاز است. دربازی رفت میهمان هستیم و این موضوع شرایط متفاوتی را رقم می‌زند. مهم این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و اگر برنده شویم، فوق العاده است. ما برای دیدار با چلسی آماده هستیم و خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

فلیک در پایان افزود: فرانک لمپارد عملکرد بسیار خوبی داشته و تیمی مجرب و با حضور استعداد‌های جوان در اختیار دارد. او با رساندن چلسی به مقام چهارم لیگ برتر انگلیس توانایی‌هایش را نشان داده است. غیر از دیدار مقابل لایپزیش ما در همه بازی‌ها حداقل یک گل به ثمر رسانده‌ایم. مشتاقانه منتظر حضور در ورزشگاه استمفوردبریج هستم. در گذشته چندین بار در این ورزشگاه حضور داشتم و فصل گذشته با فرانکفورت به اینجا آمدم. این یک بازی خاص برای بایرن مونیخ خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی