نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پرتغالی تیم یوونتوس کیفیت مصاف این تیم و اینتر در بازی موسوم به دربی ایتالیا را همسطح مصاف رئال مادرید و بارسلونا می‌داند.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه دیدار خانگی تیم‌های یوونتوس و اینتر در ورزشگاه آلیانتس تورین که فردا شب (یکشنبه) برگزار می‌شود، کریستیانو رونالدو درباره این بازی صحبت و آن را با ال‌کلاسیکویی که بار‌ها با پیراهن رئال مادرید تجربه‌اش کرده، مقایسه کرد.

رونالدو درباره دربی ایتالیا که تا کنون سه بار حضور در آن را تجربه کرده است، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: دربی ایتالیا بازی فوق‌العاده‌ای است، مثل بازی رئال مادرید و بارسلونا که آن هم یکشنبه شب برگزار می‌شود. بازی یوونتوس مقابل اینتر یکی از آن بازی‌های خوبی است که باید در آن حضور داشت، مثل بازی مقابل میلان یا لاتزیو. همه دوست دارند در چنین بازی‌هایی حضور داشته باشند. بازی‌مان مقابل اینتر بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد و ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که بازی جذابی از آب درآید.

دربی ایتالیا به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا قرار است پشت در‌های بسته برگزار شود. تا کنون ۸۰۰ مورد ابتلا به کرونا و ۲۱ مورد فوت در ایتالیا گزارش شده است. رونالدو در این خصوص هم تأکید کرد: ما از این اتفاق خوشحال نیستیم، اما نبود هواداران از مسئولیت ما کم نمی‌کند و باز هم باید تلاش کنیم که بازی را ببریم و یک فوتبال خوب را ارائه کنیم. نبودن هواداران در ورزشگاه اتفاق جالبی نیست، اما سلامت مردم مهمترین چیز است و اگر برگزار کردن بازی پشت در‌های بسته به این موضوع کمک می‌کند، کاملاً درست است که چنین تصمیمی اتخاذ شود.

ستاره پیشین رئال مادرید سپس به شکست یک بر صفر اخیر یوونتوس در خانه لیون در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت و آن را در بازی برگشت در تورین قابل جبران دانست. یوونتوس در خانه لیون بازی ضعیفی ارائه کرد که در آن حتی یک شوت به سمت چارچوب هم نداشت، اتفاقی که از سال ۲۰۰۶ برای یوونتوسی‌ها رخ نداده بود.

رونالدو در این باره گفت: رخ دادن چنین اتفاقاتی در فوتبال طبیعی است. فوتبال همین است. ما از اینکه باختیم ناراحت نیستیم، اما باختن‌مان غیرعادی نیست. همه بازی‌های لیگ قهرمانان سخت هستند. ناراحتیم که باختیم، اما هنوز بازی دومی وجود دارد و ما در خانه باید بازی کنیم. می‌توانیم شکست بازی رفت را جبران کنیم، اما اولویت ما در حال حاضر بردن بازی بعدی است و بعد از آن به لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم. ما با آرامش خاطر، تمرکز و آمادگی به مصاف اینتر می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی