نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سالهای نچندان دور پرسپولیس به خبرورزشی گفت: فکر می‌کنم تیم‌های دیگر هنوز به قدرت این سال‌های پرسپولیس پی نبرده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، ماجرای مهندسی نتایج به سود یک تیم، اتهام تازه‌ای نیست، اما بار دیگر از سوی سایر مدعیان علیه پرسپولیس داغ شده است. شاید تیم‌های دیگر هرگز نامی از پرسپولیس نبرند، اما وقتی تیمی ۱۰ امتیاز در صدر جدول با سایر مدعیان فاصله گرفته، مشخص است منظور و هدف از مطرح کردن چنین تهمت هایی همچون مهندسی شدن بازی ها، چه تیمی است.
در همین رابطه با حامد کاویانپور به صحبت پرداختیم. کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: «در این روز‌ها متأسفانه شاهد هستیم که خیلی‌ها بدون سند و مدرک علیه پرسپولیس اتهام می‌زنند. در وهله اول، کمیته انضباطی باید به این مسائل ورود کند، چون پرسپولیسی‌ها که نمی‌توانند شخصاً وارد عمل شوند و مقابل این اتهام‌ها بایستند یا اتهام‌زنندگان را جریمه کنند. در وهله دوم، باید مشخص شود چرا به پرسپولیس، بدون سند و مدرک، این چنین اتهام می‌زنند.»
او اضافه کرد: «متأسفانه حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌شود و اتهاماتی می‌زنند که قابل اثبات هم نیست. پرسپولیس داخل زمین حریفانش را می‌برد، بیرون از زمین می‌گویند نتایج مهندسی شده است. اگر مرجعی باشد که این حرف‌ها و مسائل را کنترل و مدیریت کند، هیچ‌کس به خودش اجازه نمی‌دهد به همین راحتی علیه دیگران تهمت بزند. اگر این روند ادامه یابد، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، چون هر تیمی به برد ساده هم برسد، می‌گویند نتایجش مهندسی شده است.»
کاویانپور در نهایت گفت: «الان شرایطی است که تیم‌های پایین جدولی هم مشغول کسب پیروزی و جمع‌آوری امتیازات‌شان هستند. اگر آن‌ها بازی‌های رودررو را ببرند و از ته جدول جدا شوند، باید گفت نتایج‌شان مهندسی شده؟ اگر بر فرض محال پرسپولیس دچار افت شد و یکی دیگر از مدعیان توانست جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد، باید بگوییم نتایج مهندسی شده؟ اصلاً اگر یک تیم داخل زمین از موقعیت‌هایش استفاده کرده و رقیبان خود را شکست دهد، خارج از زمین چطور می‌شود نتایج را مهندسی کرد؟ من فکر می‌کنم تیم‌های دیگر هنوز به قدرت این سال‌های پرسپولیس پی نبرده‌اند. در این ۵، ۶ سال اخیر شاهد روند رو به رشدی از پرسپولیس بودیم که حتی این تیم را تا آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم پیش برد. آنجا که کسی نمی‌تواند نتایج را مهندسی کند. امیدوارم ترتیبی اتخاذ کنند که دیگر از این حرف و حدیث‌ها در میان نباشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی