نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ما خوش استقبال و بد بدرقه‌ایم. دست‌کم در فوتبال این‌طور بوده. هر چند که فوتبال هم بخشی از جامعه است و رفتار‌هایی که در فوتبال می‌شود نشأت گرفته از فرهنگ اجتماعی ماست.

به گزارش خبرورزشی، روزی که کارلوس کی‌روش به تیم ملی آمد حضور او را در بوق و کرنا کردیم که مربی منچستر، مربی رئال، مربی تیم ملی پرتغال و... به تهران آمده و چه انتخاب فوق العاده‌ای، اما روزی که می‌خواست تهران را ترک کند مهدی تاج جواب موبایل او را نداد! دریغ از یک دورهمی ساده و اهدای یک هدیه کوچولو برای قدردانی از ۸ سال زحمتی که برای فوتبال ایران کشید و رگ‌هایی که برای ایران متورم شد.

کارلوس کی‌روش روزی باید می‌رفت، اما کاش نه با این خاطره. او منتی از این حضور ندارد، چون قرارداد داشته و حتی اگر طلبکار هم باشد بالاخره به پولش می‌رسد. او تنها می‌تواند گله‌مند روز‌های پایانی حضورش در ایران باشد که گویی شکستن او بعد از ناکامی در جام ملت‌ها افتخار بزرگی برای مدیران وقت بود.

کارلوس کی‌روش مثل همه مربیان بدون ایراد نبود، اما هر آنچه از او مانده خاطرات خوب است. قداست بخشیدن به پیراهن تیم ملی، دو دوره صعود به جام جهانی و درآمد کلانی که از این حیث به فدراسیون فوتبال رسید. نمایش خوب برابر تیم‌های بزرگ جهان، حمله به شرکت نایکی آمریکا به خاطر تحریم بازیکنان ایرانی و اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران در سایت‌های خارجی، تلاش برای بهره برداری از ساختمان PEC و ترمیم زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برای تمرین تیم ملی و...

خیلی از جنگ‌های او با فوتبالی‌ها برای فوتبال بود. برای اعتبار بخشیدن به تیم ملی و برای بالا بردن شخصیت تیم ملی. ۸ سال حضور در رنک اول فیفا بین تیم‌های آسیایی خود افتخار بزرگی برای فوتبال ایران بود و معرفی یک نسل جوان به فوتبال ایران و پیدا کردن لژیونر‌هایی که حضورشان در فوتبال ایران بیشتر به سود تیم ملی تمام شد تا خودشان.

دیروز اول مارس تولد کارلوس کی‌روش بود. نمی‌دانیم فدراسیون فوتبال پیام تبریکی برای او فرستاده یا نه، اما این را خوب می‌دانیم کارلوس کی‌روش برای مردم ایران پیام فرستاد و در روز‌های شیوع ویروس کرونا برای ایرانی‌ها آرزوی سلامتی کرد.

آقای COACH تولدت مبارک و THANK YOU بابت همه خاطرات خوبی که در ایران ساختید.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب کی‌روش به پیام‌های تبریک تولدش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی