۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام با اضافه کردن ایده‌های تهاجمی به تفکراتش، فولاد را به یک تیم خوب و برنده تبدیل کرده است.

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام به خوبی در تعطیلات زمستانی متوجه ایراد اصلی تیمش شده بود. فولاد بیشتر به گل نخوردن فکر می‌کرد تا گل زدن و همواره به‌دنبال این بود که روی ضد‌حملات به گل برسد. به نظر می‌رسید جواد نکونام تحت تأثیر تفکرات کارلوس کی‌روش در فولاد مربیگری می‌کند.

جواد در تعطیلات زمستانی اقدام به خریدهای مهمی کرد. جذب آیاندا پاتوسی و فرشاد احمدزاده و همچنین دستور به ارائه بازی تهاجمی فولاد را این روز‌ها به تیم بهتری تبدیل کرده تا جایی که حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست می‌دهد. فولاد در آخرین بازی خود شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد. اگر چه فولاد در این بازی با یک گل برنده شد، اما موقعیت‌های متعددی روی دروازه حریف خلق کرد و اگر سیو‌های خوب دروازه‌بان خارجی شاهین نبود فولاد با نتیجه بهتری سه امتیاز بازی را از آن خود می‌کرد.

البته اگر فولاد در مصاف با تیم‌های مدعی قهرمانی ارائه‌گر بازی دفاعی باشد و برای گلزنی روی به ضد‌حملات بیاورد ایراد نیست، اما تیمی که خواهان موفقیت در بازی‌های لیگ برتری است باید ارائه‌گر بازی تهاجمی باشد. باید بر این باور باشیم که فوتبال دفاعی تا جایی پیش می‌رود و جایی از حرکت می‌ایستد، اما موفقیت در فوتبال تهاجمی نامحدود و غیرقابل پیش‌بینی است. اختلاف فولاد با سپاهان ۴ امتیاز است و این بدین معنی است که فولاد فرصت ماجراجویی دارد و حتی می‌تواند تا مقام دومی لیگ برتر هم پیش رود که در این صورت سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد.

فولاد با این نتایج در حال بازگشت به روز‌های خوب خود در فوتبال ایران است. روز‌هایی که فولاد دو بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت. یک بار با فرانچیچ و یک بار هم با حسین فرکی. این بار ناخدای کشتی فولاد جواد نکونام است که با اضافه کردن ایده‌های تهاجمی به تفکراتش فولاد را به یک تیم خوب تبدیل کرده است. تیمی که این روز‌ها علاوه بر بردن، چشم‌نواز بازی می‌کند و مورد رضایت تماشاگران اهوازی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی