۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک نساجی به خبرورزشی گفت: همه فکر می‌کردند علی شجاعی پس از بازگشت از تیم امید افت کرده است. در حالی که من کارم را می‌کردم و هنوز هم معتقدم افتی در کار نبود.

به گزارش خبرورزشی، چپ پاست، شوتزن است و پاسور و از سرعت و قدرت بدنی خوبی برخوردار است. هافبکی تکنیکی و دونده که هرگاه در ترکیب تیمش، نساجی موفق به گلزنی می‌شود به سبک پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس شادی می‌کند. صحبت از علی شجاعی است. جوان خوش‌استیل نساجی مازندران که در تیم امید هم خوش درخشید. او در پیروزی اخیر تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز نقش بسزایی داشت و هم گل زد و هم پاس گل داد. با علی شجاعی دقایقی گفتگو کردیم.

در تبریز حسابی خوش درخشیدی؟
همه خوب بودند و من هم یکی از آنها. بچه‌های نساجی واقعاً جنگیدند تا پیروزی شیرینی کسب کنیم.

اولین حضور محمود فکری روی نیمکت با پیروزی ۳ بر صفر در خانه حریف همراه شد. فکرش را می‌کردید؟
جا دارد از زحمات آقای مهاجری و کادر فنی قبلی تشکر کنم. آقای فکری خودش بازیکنی بزرگ و کاپیتان استقلال بوده است. به خوبی بازیکنان را درک می‌کند و خیلی زود رابطه مطلوبی با همه برقرار کرد. خوبی ایشان این است که آقای فکری اصالتی مازندرانی داشته و به خوبی فضای نساجی را می‌شناسد.

نگفتی فکرش را می‌کردید در تبریز ۳ گل به ماشین‌سازی بزنید؟
۳ گل نه، اما فکرش را می‌کردم ۳ امتیاز بگیریم. تیم ما خیلی خوب تمرین کرده و کاملاً آماده بود.

هم گل زدی و هم پاس گل دادی. توضیح می‌دهی؟
خدا را صد هزار مرتبه شکر. من در هفته‌های گذشته هم مثلاً برابر پیکان پنالتی گرفتم که باعث پیروزی نساجی شد، اما همه فکر می‌کردند علی شجاعی پس از بازگشت از تیم امید افت کرده است. در حالی که من کارم را می‌کردم و هنوز هم معتقدم افتی در کار نبود.

حسرت عدم صعود به المپیک را می‌خوری؟
بله، حمیدخان (استیلی) و بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند. بدشانسی مهم‌ترین عامل حذف ما از المپیک بود. خیلی دوست داشتم به المپیک می‌رفتیم، اما نشد و باید به فکر آینده باشیم.

چرا مثل دیبالا شادی می‌کنی؟
چون دوستش دارم. دیبالا الگوی فنی من است و فوتبالش را خیلی می‌پسندم. شادی‌های پس از گلش هم جالب و تک است.

راستی شنیدیم حسابی از ویروس کرونا می‌ترسی و با دستکش، ماسک و تجهیزات کامل سر تمرین می‌روی؟
بحث ترس نیست بلکه رعایت نکات ایمنی است. باور کنید ویروس کرونا جان ما بازیکنان و مربیان فوتبال را تهدید می‌کند و بازی کردن در ورزشگاه بدون تماشاگر چاره کار نبود. ما در فرودگاه، اتوبوس، هتل، هواپیما و سایر اماکن عمومی حضور پیدا می‌کنیم و ممکن است به کرونا مبتلا شویم و به نظرم لغو مسابقات بهترین تصمیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی