۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صمد مرفاوی مربی اسبق استقلال به عنوان مدیرفنی نساجی انتخاب شد تا همچنان شاهد حضور مربیان، مدیران و حتی هواداران تیم تهرانی در این باشگاه محبوب مازندرانی باشیم.

خبرآنلاین/ زاوش محمدی؛ طی سال‌های اخیر و از زمانی که پای امیر قلعه‌نویی به نساجی باز شد، بیشتر انتخاب‌ها در این باشگاه حوالی تیم استقلال می‌چرخد. از حضور مهدی پرهام تا فرهاد صنیعی‌فر و حدادیان. مالک‌هایی که تعلق رنگی به تیم آبی پایتخت داشتند و دارند تا جایی که با لباس این تیم هم عکس یادگاری گرفته اند.
پس از حضور صنیعی‌فر در نساجی، حتی مدیرانی که انتخاب شدند به نوعی وابسته به باشگاه استقلال بودند و در دوره‌ای حتی اسم فتح‌الله‌زاده هم برای مدیرعاملی نساجی مطرح شد.
نمی‌شود از تاثیر جواد نکونام در صعود نساجی چشم‌پوشی کرد اما انتخاب‌های بعدی هم به نوعی وابسته به باشگاه تهرانی بود و به نظر می‌رسد شرط برای مدیران باشگاه، انتخاب سرمربی استقلالی است. جدا از محمود فکری که خودش فرزند قائمشهر و نساجی است اما انتخاب صمد مرفاوی به عنوان مدیرفنی جای سوال دارد. صمد آقا هرچقدر در دوران فوتبالش خوب، موفق و سرطلایی بوده، در مربیگری کارنامه درخشانی ندارد.
جالب اینکه مدیریت‌ها بعد از مردود شدن این قبیل مربیان هم دست از سر آنها برنمی‌دارند و همچنان ترجیح می‌دهند از امتحان پس‌داده‌های نه‌چندان موفق در تیم محبوب مازندرانی بهره ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی