۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرد شماره یک تنیس جهان بعد از قهرمانی در دبی در جمع خبرنگاران گفت: امسال یکی از بهترین شروع‌ها را داشته‌ام و احساس فوق العاده‌ای درون زمین دارم.

نوله: خودم الهام‌بخش خودم هستم به گزارش خبرورزشی، نواک جوکوویچ، هفتادونهمین قهرمانی خود در مسترز‌های تنیس را روز شنبه به دست آورد. حالا این ستاره صربستانی تنیس جهان به دنبال آن است که ماراتن شکست‌ناپذیری خود را ادامه دهد و امیدوار است که رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت برساند.

مرد شماره یک تنیس جهان در تورنمنت دبی برای پنجمین بار به قهرمانی رسید. او در فینال این رقابت‌ها توانست استفانو سیسیپاس را با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ در دو ست شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

مرد آهنی تنیس جهان در فصل جدید رکورد ۱۸ بازی بدون باخت را ثبت کرده ضمن اینکه آمار او با احتساب برد‌های اواخر سال ۲۰۱۹ به ۲۱ برد متوالی و بدون هرگونه شکستی می‌رسد. سیسیپاس حریف یونانی او در بازی فینال هم با پشتوانه هشت برد متوالی و همچنین قهرمانی هفته گذشته در مارسی به این رقابت‌ها آمده بود، اما در فینال حریف جوکوویچ نشد.

نواک حالا سومین قهرمانی خود در سال ۲۰۲۰ را هم به دست آورده است. او پیش از این توانسته بود تیم ملی تنیس صربستان را به قهرمانی در رقابت‌های ATP کاپ برساند و سپس قهرمانی ارزشمند در گرند‌اسلم استرالیا را نیز به دست آورده بود.

این برای هفتیمن بار است که نوله توانسته آمار بیش از ۲۰ برد متوالی را در کارنامه خود ثبت کند. رکورد برد‌های متوالی او به سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ برمی‌گردد که در ۴۳ بازی شکست نخورد و دو بار هم آمار ۲۸ بازی شکست نخوردن را در کارنامه خود دارد.

جوکوویچ بعد از قهرمانی در دبی در جمع خبرنگاران گفت: «امسال یکی از بهترین شروع‌ها را داشته‌ام و احساس فوق العاده‌ای درون زمین دارم. امیدوارم این روند در ادامه فصل هم برایم ادامه داشته باشد. واقعاً خدا را شکر می‌کنم. خوشحالم و این حس خوب را درون زمین نیز دارم. حالا چندین مسابقه است که نباخته‌ام و می‌خواهم این روند را همچنان ادامه دهم.»

چالش بعدی جوکوویچ دو رقابت مسترز در ولز و میامی است. بعد از آن بازی در زمین خاک رس شروع می‌شود و البته پس از آن هم دومین گرند‌اسلم فصل یعنی اوپن فرانسه را در پیش خواهد داشت. نوله به دنبال آن است که هجدهمین قهرمانی خود در گرند‌اسلم‌ها را در فرانسه جشن بگیرد. نوله در ادامه حرف‌هایش از انگیزه خود حرف زد: «انگیزه هیچ وقت از بین نمی‌رود. من با هدف‌هایی که برای خودم در نظر می‌گیرم انگیزه‌ام بیشتر می‌شود و خودم الهام‌بخش خودم هستم. به همین دلیل است که هیچ‌وقت از رقابت خسته نمی‌شوم. این فصل برای من به بهترین شکل ممکن شروع شده است. آگاه هستم که همه حریفانی که روبه‌روی من قرار می‌گیرند نهایت تلاش خود را می‌کنند که من را شکست دهند و روند شکشت‌ناپذیری من را قطع کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی