نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: همه حریفان قابل احترام هستند، اما تمرکز ما روی کار خودمان است. کاری به بقیه نداریم و تلاش می‌کنیم خودمان امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرورزشی، بی‌حاشیه، کم‌حرف، مؤدب، بااخلاق، تکنیکی، دریبل‌زن... پنالتی‌گیر و پنالتی‌زن! جمع این صفات می‌شود؛ مهدی ترابی! ستاره خط میانی پرسپولیس که در دیدار با شهرخودرو سر جای اصلی خودش در سمت چپ خط میانی بازی کرد و حسابی هم خوش درخشید. او نگاه جالبی به شرایط تیمش دارد و هنوز کار را تمام‌شده نمی‌داند. بهتر است خودتان مصاحبه او را بخوانید تا همه چیز را بدانید.

۱۰ امتیاز اختلاف با سپاهان اصفهان تیم دوم جدول ایجاد کردید. از همین حالا باید قهرمانی زودهنگام پرسپولیس را تبریک بگوییم.
نه، هنوز زود است. قهرمان لیگ ۹ هفته دیگر مشخص می‌شود.

ولی پرسپولیس در چند سال گذشته چند هفته زودتر از اتمام لیگ قهرمان شد.
ما این‌طوری فکر نمی‌کنیم و با نگاه کردن به جدول خودمان را گول نمی‌زنیم. می‌خواهیم با تمرکز کامل تا هفته سی‌ام جلو برویم و ان‌شا‌ءا... با اقتدار قهرمان شویم.

بازی با شهرخودرو چطور بود؟
شهرخودرو تیم بسیار خوبی است. این تیم مهره‌های خوبی هم دارد و فوتبال روی زمین و مالکانه‌ای انجام می‌دهد، اما بچه‌های ما در این دیدار فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و با شایستگی برنده این بازی شدیم.

خودت هم یکی از بهترین‌های زمین به همراه وحید امیری بودی. به نظر می‌رسید در پست اصلی خودت در سمت چپ خط میانی بازی کردی.
شما لطف دارید، اما تیم پرسپولیس خوب بود. همه بچه‌ها خوب بودند و من هم یکی از اعضای تیم بودم. خوشحالم تیم پرسپولیس برنده شد.

پنالتی جالبی هم از مدافع حریف گرفتی. از میانه میدان شروع کردی و دو، سه بار بازیکن شهرخودرو پیراهن تو را کشید، اما خودت را زمین نینداختی و وارد محوطه هجده قدم شدی و انگار می‌دانستی مدافع حریف پنالتی می‌دهد و دقیقاً همان جایی افتادی که باید می‌افتادی.
من نیفتادم! اگر دقت کرده باشید من با وجود کشیده شدن پیراهنم به محوطه جریمه حریف زدم که گل بزنم. اصلاً هم کاری به بازیکن حریف نداشتم. شما دیدید که با تکل بازیکن حریف افتادم که داور به درستی پنالتی اعلام کرد.

و تو هم گل زدی. پنالتی زدن به مهدی رحمتی کار آسانی نیست، قبول داری؟
بله، آقا مهدی (رحمتی) دروازه‌بان بزرگی است که در مهار ضربات پنالتی مهارت خاصی دارد. خدا را شکر که توانستم ضربه‌ام را تبدیل به گل کنم.

حریفان مستقیم شما هم پشت سر هم امتیاز از دست می‌دهند. سپاهان با ذوب‌آهن مساوی کرد. تراکتور به پارس جنوبی جم باخت و شهرخودرو هم مقابل تیم شما شکست خورد و پرسپولیس هم برد. به نظر می‌رسد همان اتفاقات نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم در لیگ نوزدهم در حال تکرار است. شما می‌برید و رقیبان شما امتیاز از دست می‌دهند. نظری نداری؟
همه حریفان قابل احترام هستند، اما تمرکز ما روی کار خودمان است. کاری به بقیه نداریم و تلاش می‌کنیم خودمان امتیاز بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی