نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله زاده، سرپرست باشگاه استقلال گفت: الان شرایط استقلال طوری نیست که من استراحت کنم و کار‌های زیادی دارم.

فتح‌الله‌زاده: سرما خورده‌ام اما نمی‌خواهم استراحت کنم

به گزارش خبرورزشی، علی فتح‌الله زاده درباره سرماخوردگی‌اش و توصیه پزشکان به استراحت گفت: سرما خورده‌ام و پزشکان توصیه کرده اند که استراحت کنم، اما الان شرایط استقلال طوری نیست که من استراحت کنم و کار‌های زیادی در استقلال دارم. به همین دلیل ترجیح می‌دهم به دنبال کار‌های استقلال باشم تا این که بخواهم استراحت کنم. ما کار‌های زیادی در استقلال داریم که باید به دنبال کمک به تیمی باشیم که هواداران منتظر موفقیت آن هستند.

وی در خصوص تغییرات در باشگاه استقلال اعلام کرد: هنوز هیچ تغییری در باشگاه استقلال نداشتیم. بنده در حال حاضر به دنبال بررسی شرایط باشگاه هستم و هنوز تغییراتی در باشگاه نداشته ام. پس از بررسی شرایط و جمع بندی در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

فتح‌الله زاده در خصوص جلسه وریا غفوری با وی اظهار داشت: وریا به عنوان کاپیتان به نمایندگی از بقیه بازیکنان جهت بررسی وضعیت مطالبات شان آمده بود که بحث مطالبات خود وی هم به همراه دیگر بازیکنان مطرح شد که این حق طبیعی او و دیگر بازیکنان استقلال است که پیگیر مطالبات شان باشند و ما هم به او گفتیم تمام تلاش مان را برای رفع مشکلات انجام می‌دهیم. جلسه خوبی را برگزار کردیم ما بازیکنان خوب و توانمندی داریم که همه آن‌ها تمام تلاش شان را برای استقلال انجام می‌دهند و ما هم در کنار آن‌ها برای حل مشکلات استقلال تلاش خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی