نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران تیم‌هایی که حرف از مهندسی بازی‌ها می‌زنند باید از عوامل تیم محبوب‌شان بپرسند حالا که قرار است یک تیم خاص قهرمان شود و شما از اول فصل تا حالا این ادعا را مطرح می‌کنید، پس چرا سالی ۱۲۰ میلیارد هزینه می‌کنید؟

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ یک‌سری از تیم‌ها برای قهرمانی بازی می‌کنند، یک‌سری برای ماندن و یک‌سری هم مثل پیکان و سایپا معمولاً دنبال وسط جدول هستند. اخیراً، اما یک‌سری تیم مدعی هم داریم که می‌گویند بازی‌ها مهندسی شده است و...
حالا فرض کنیم حرف این تیم‌ها و بازیکنان‌شان درست باشد، خب در این صورت سؤال پیش می‌آید که پس چرا این همه هزینه می‌کنید؟ حالا که قرار است یک تیم را قهرمان کنند پس چرا شما بازیکن ۷، ۸ میلیاردی و حتی ۱۲ میلیاردی دارید؟ خب این پول را صرف ساخت ورزشگاه و جذب بازیکن جوان در رده‌های پایه کنید تا لااقل ۵ سال دیگر (که شاید بازی‌ها مهندسی نباشد!) همین بازیکنان به رده بزرگسالان برسند و مجبور نباشید ۷، ۸ میلیارد برای خرید یک بازیکن معمولی پرداخت کنید.
هواداران تیم‌هایی که حرف از مهندسی بازی‌ها می‌زنند باید از عوامل تیم محبوب‌شان بپرسند حالا که قرار است یک تیم خاص قهرمان شود و شما از اول فصل تا حالا این ادعا را مطرح می‌کنید، پس چرا سالی ۱۲۰ میلیارد هزینه می‌کنید؟ با چه استدلالی قیمت بازیکنان اصلی‌تان زیر ۲ میلیارد نیست؟ اصلاً چرا قبل و وسط فصل به اردو‌های خارجی می‌روید؟ حالا که قرار است قهرمان نشوید خب لااقل روی پایه‌ها کار کنید و مثل آژاکس و آرسنال و... رو به بازیکن‌سازی بیاورید.
به نظر می‌رسد مطرح کردن مهندسی شدن بازی‌ها سرپوشی است برای گول زدن هوادارانی که متأسفانه راحت هم گول می‌خورند. در همین هفته استقلال با این که بد بازی نکرد (و کلی گل خراب کرد) به گل‌گهر باخت و تراکتور مغلوب پارس جنوبی شد. سپاهان هم که ۲ امتیاز مهم را مقابل ذوب‌آهن ضعیف شده از دست داد، اما باز هم عده‌ای گفتند بازی‌ها مهندسی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی