نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس بابت شروع کار تیمی که خودش راه‌اندازی آن را برعهده داشته و دارد، خوشحال بود.

به گزارش خبرورزشی، در روز اول لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) برای تیم دیوید بکام که برای اولین بار رونمایی شد هیچ معجزه‌ای رخ نداد و این تیم شکست خورد، با این حال کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس بابت شروع کار تیمی که خودش راه‌اندازی آن را برعهده داشته و دارد، خوشحال بود.

تیم اینتر میامی، به مالکیت دیوید بکام و شرکایش بالاخره بعد از شش سال تلاش و تردید پا به میدان گذاشت، اما با وجودی که اسطوره سابق منچستریونایتد، دیوید بکام به اتفاق همسرش ویکتوریا در جایگاه ویژه ورزشگاه نشسته بودند نتوانستند یک شروع رؤیایی را از تیم اینترمیامی در ورزشگاه بنک آمریکا شاهد باشند.

کارلوس ولا مهاجم سابق آرسنال و ستاره فعلی تیم لس‌آنجلس اف‌سی، که فصل گذشته ستاره MLS بود در این بازی هم درخشید. ملی‌پوش مکزیکی با یک حرکت تکنیکی و با ضربه چیپ به زیبایی دروازه لئیس روبلس دروازه‌بان میامی را باز کرد تا تنها گل بازی را رقم بزند. بازی‌ای که جذابیت‌های زیادی داشت، اما با همان یک گل به پایان رسید.

البته اگر تیم اینتر میامی کمی خوش‌شانس بود و بازیکنان این تیم مقابل دروازه کمی بی‌رحم‌تر بودند شاید تیم دیوید بکام دست‌کم به یک تساوی از این بازی می‌رسید و شروعی خوب در اولین روز تاریخ فعالیت خود را رقم می‌زد، یک شروع بدون شکست.

لبخند رضایت بر صورت اسطوره

ماتیاس پیگرینی، هافبک تهاجمی آرژانتینی، رودولفو پیزارو که بهترین خرید اینتر میامی به حساب می‌آید و همچنین روبی رابینسون مهاجم آمریکایی همگی به دروازه تیم لس‌آنجلس اف. سی نزدیک شدند، اما نه آن‌قدر نزدیک که تیم بکام بتواند به گل برسد. اینتر میامی هفته بعد باید به زمین دی. سی یونایتد برود و بعد از آن در خانه خود برای اولین بار میزبانی را تجربه کند، مقابل لس‌آنجلس گلکسی دیگر تیم لس‌آنجلسی. آن بازی رونمایی از ورزشگاهی است که دیوید بکام و شرکایش برای ساخت آن دردسر‌های فراوانی کشیدند، ورزشگاه «لاکهارت» در منطقه لائودردیل.

این بازی با وجودی که با شکست برای بکام و تیمش تمام شد، اما یک معنی ویژه داشت. اینکه دیگر جنگ‌های بیرون از میدان و مرتبط به کار‌های اداری و تیمداری و ساخت ورزشگاه و... تمام شده و حالا قسمت لذت‌بخش کار در راه است، یعنی تمرکز کردن بر برنده شدن در بازی‌ها، تقویت و رفع نقاط ضعف تیم و کسب جام در همین فصل و شاید در فصل‌های آینده.

تا پیش از این بازی، سؤال مهم این بود که تیم تازه جفت و جور شده دیوید بکام که همین اواخر سال گذشته میلادی تازه مربی خود را شناخته بود، چگونه تمرین کرده و چگونه در اولین بازی خود ظاهر خواهد شد. بکام مثل همیشه خوش‌پوش و البته با تیپ کاملاً رسمی در جایگاه ویژه ورزشگاه نشست و با لبخند خاصی که نشان از رضایت او داشت، به عملکرد تیمش نگاه کرد. ستاره سابق فوتبال انگلیس مدت‌ها بود منتظر چنین روزی بود، یا بهتر است بگوییم رؤیای چنین روزی را داشت که تیم خود را درون زمین ببیند. اینتر میامی باخت، اما بکام برنده یک چالش بزرگ شد تا بار دیگر فوق‌ستاره بودن خود را ثابت کند، این بار در مقام مالک باشگاه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی