نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت که دوست نداشت این سمت را بپذیرد و مجبور شد چنین کاری کند.

به گزارش خبرورزشی، حمیدرضا گرشاسبی درباره انتصابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان اظهار داشت: بحثی درباره مدیرعاملی من نبود. با درخواست و محبت مدیران ایران‌خودرو برای عضویتم در هیئت‌مدیره، پذیرفتم در این بخش به باشگاه پیکان کمک کنم. شیعی مرتباً پیگیر بازنشستگی خود بود و با جراحی سختی که روی کمرش انجام داد، اصرار داشت که از پیکان برود. قرعه را به نام ما زدند و مدیرعاملی را پذیرفتم. وضعیت مناسبی در جدول نداریم و با شرایط حساس و خاصی مواجه هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد دوست نداشت مدیرعاملی پیکان را بپذیرد، گفت: اصلاً و ابداً. دلایلی برای خودم داشتم که در هیئت‌مدیره فعالیت کنم. با این حال با محبت مدیران ایران‌خودرو، عزم موجود برای کمک به باشگاه و درخواست هیئت‌مدیره، مجبور شدم این سمت را بپذیرم. انشاءالله بتوانم به باشگاه پیکان کمک کنم و آنچه در توان دارم می‌گذارم تا پیکان به لیگ دسته اول سقوط نکند. موسسه پیکان یکی از منظم‌ترین باشگاه‌هایی است که دیده‌ام.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره برنامه‌اش برای کمک به تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: الان زمان خوبی نیست. زمانی که به هیئت‌مدیره پرسپولیس آمدم، تیم در رده شانزدهم جدول بود، اما آن زمان هشت بازی گذشته بود و الان 9 دیدار باقی مانده است. از لحاظ روحی و روانی می‌توانیم نشاطی ایجاد کنیم تا تیم آنچه که در توان دارد، در زمین پیاده کند. در بسیاری از بازی‌ها شایسته شکست نبودیم، اما توپ به نفع ما نچرخید. تلاش می‌کنیم بیشتر شرایط روحی و روانی به وجود بیاوریم تا تیم خودش را از این شرایط بالا بکشد.

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پیکان، فعالیت انگیزشی کرده است یا خیر، عنوان کرد: همه این کارها را انجام داده‌ایم. حسین فرکی در پیکان بسیار زحمت کشید و تلاش ویژه‌ای از خود نشان داد، اما به باشگاه گفت که تیم در شرایطی قرار دارد که به تغییر کادر فنی نیازمند است تا خودش را بالا بکشد. برای سرمربی جدید هم قرعه به نام عبدالله ویسی افتاد که او در سه بازی، یک شکست و دو تساوی کسب کرده است.

وی درخصوص تصمیم سازمان لیگ فوتبال درباره تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: اصالت و هدف ورزش، ایجاد نشاط و سلامتی است. اگر مسئولان سلامت کشور احساس خطر می‌کنند و می‌گویند برای حفظ سلامتی مردم و ورزشکاران صلاح نیست بازی‌ها برگزار شود، باید آن را بپذیریم. به صورت مقطعی باید از برگزاری بازی‌ها جلوگیری کنیم تا خطر این ویروس کمتر شود.

«برگزاری مسابقات بدون تماشاگران، برای بازیکنان و مردم لذت‌بخش نیست و هواداران نباید از تماشای بازی‌ها محروم شوند.» مدیرعامل باشگاه پیکان ضمن بیان این جمله گفت: اسید لاکتیک بازیکنان در زمان بازی بالا می‌رود و ممکن است آنها آب دهان روی زمین بیندازند. توپ شاید روی این آب دهان بیفتد و وقتی بازیکن دیگری می‌خواهد اوت بیندازد تا ضربه سر بزند، این آب دهان به او منتقل می‌شود. نکات سلامتی باید رعایت شود تا بتوانیم این ویروس نامیمون را مدیریت و ریشه‌کن کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی