نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیلیپو اینزاگی و سیمونه اینزاگی این روز‌ها برادران شگفت‌انگیزِ ایتالیا هستند و تیم‌های‌شان در صدر سری A و B قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرورزشی، نکته‌ای که شاید کمتر کسی این روز‌ها به آن توجه کرده باشد، صدرنشینی لاتزیو و بنِونتو در سری A و B ایتالیاست. در حالت عادی شاید خیلی این اتفاق خاص محسوب نشود و تنها اینکه بیانکوچلستی جای یووه را گرفته و از اینتر بالاتر قرار دارد، مهم باشد، اما نکته خاص صدرنشینان لیگ‌های برترِ ایتالیا این است که برادران اینزاگی هدایت‌شان می‌کنند. فیلیپو اینزاگی و سیمونه اینزاگی این روز‌ها برادران شگفت‌انگیزِ ایتالیا هستند.

کار دشوار سیمونه
این روز‌ها خیلی از بازی‌های ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو می‌شود، اما لاتزیو همه دیدارهایش را برگزار کرد و امتیاز‌های خوبی به اندوخته‌هایش افزود. بیانکوچلستی با استفاده از لغو شهرآورد ایتالیا صدرنشین سری A شد و حداقل این هفته لقب صدرنشین را یدک می‌کشد. تیم سیمونه اینزاگی عملکرد تحسین‌آمیزی داشته. او چند سالی می‌شود که یک تیم خوب ساخته که با جام گرفتن هم غریبه نیست. هم جام‌حذفی فصل قبل را برده و هم در سوپرجام قهرمان شده، اما قهرمانی در سری A و کسب اسکودتو برای لاتزیو شگفت‌انگیز خواهد بود. آن‌هم در روز‌هایی که یوونتوس و اینتر هزینه‌های هنگفتی برای بستن تیم‌های‌شان متحمل شده‌اند و پرستاره هستند. شاید بسیاری از ستاره‌های لاتزیو اگر در این ۲ تیم حضور داشتند نیمکت‌نشین می‌شدند. به هر حال دستپخت اینزاگی عالی بوده و این تیم جا افتاده. لاتزیو ۵ هفته نخست سری A در ۲ بازی شکست خورد، اما از سپتامبر سال گذشته دیگر هیچ باختی نداشت. در مقطعی ۱۱ برد متوالی کسب کرد و آهسته آهسته تبدیل به مدعی قهرمانی شد. در روز‌هایی که همه درگیر نبرد یووه و اینتر هستند، احتمال دارد لاتزیو غافلگیرمان کند و در پایان فصل هم جام بگیرد. اگرچه نزدیکی امتیاز‌ها کار سیمونه را سخت می‌کند، اما نکته خوب این است که فشار برای قهرمان شدن روی لاتزیو کمتر از ۲ مدعی دیگر است. او حالا از برادر بزرگترش مربی بهتری شده و اعتباری برای خودش دست و پا کرده.

خیال آسوده پیپو
احتمالاً پیپو به برادر کوچکترش افتخار می‌کند. آرزوی او رساندن میلان به صدر جدول سری A بود، اما دوران ناموفقی روی نیمکت روسونری داشت و کم‌کم مجبور شد برای مربیگری به تیم‌های سطح پایین‌تر و حتی سری B برود. این فصل باشگاه بنِونتو به او اعتماد کرد و جواب این اعتماد را هم گرفت. شاید مربیگری در تیمی که لقب «جادوگران» را یدک می‌کشد برای او هم جادو کند و در آینده دوباره مربیگری تیمی بزرگ را در دست بگیرد. بنونتو در ۲۶ بازی ۶۳ امتیاز گرفته و تیمِ پیپو از تیم برادرش یک امتیاز بیشتر دارد. از طرفی برخلاف لاتزیو، بنِونتو رقیب خاصی در راه قهرمانی ندارد و بعید است فروزینونه ۴۶ امتیازی جایگاه‌شان را به خطر بیندازد. دوباره باید منتظر حضور بنونتو در سری A باشیم و این مرتبه امیدوار هستند خیلی زود به دسته پایین‌تر برنگردند. شاید حتی با مهاجم سابق میلان و یوونتوس بتوانند شگفتی‌سازِ فصل باشند. بنونتو در کل این فصل فقط یک شکست داشته که باخت عجیب ۴ بر صفر مقابل پسکارا در ماه اکتبر گذشته بود. با ادامه این روند انتظار داریم قهرمانی به بنونتو برسد و اگر برادر کوچکترِ پیپو هم به جام برسد اتفاقی خاص در تاریخ فوتبال رخ خواهد داد.

سرزمین چکمه، جولانگاه برادران اینزاگی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی