نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش سابق والیبال معتقد است حداقل همدلی با پزشکاران، پرستاران و کادر درمانی برای آن‌ها روحیه‌بخش است.

خبرورزشی/ مهری رنجبر؛ عادل غلامی سرعتی‌زن کاله هم مثل جواد خیابانی داوطلب کمک به بیماران کرونایی شد. در شرایط سختی که خودش هم می‌داند بدون تخصص پزشکی شاید کاری از دستش برنیاید، اما می‌گوید: «هر کاری بخواهند می‌کنم.» ملی‌پوش سابق والیبال معتقد است حداقل همدلی با پزشکاران، پرستاران و کادر درمانی برای آن‌ها روحیه‌بخش است. انرژی‌ای که آن‌ها را به کارشان دلگرم‌تر می‌کند و بیماران را باانگیزه برای خوب شدن.

چطور شد در این شرایط برای کمک به کرونایی‌ها داوطلب شدی؟
حقیقت این است که کار زیادی به لحاظ پزشکی از من برای بیماران کرونا برنمی‌آید چراکه نه اطلاعات پزشکی دارم نه تخصصی، اما فکر کردم جو همدلی و همکاری راه بیفتد برای دلگرمی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خدمت مردم، خوب باشد. آن‌ها وقتی می‌بینند بقیه مردم هم کنارشان هستند و تنها نمانده‌اند با انرژی بیشتری کار می‌کنند.

پس استوری تو بیشتر بابت دلگرمی به کادر درمانی بود؟
فکر می‌کنم رسالت ما ورزشکاران و هنرمندان در این شرایط سخت روحیه دادن به مردم است چراکه در شرایط حاد این روزها، خیلی مهم است که بیماران ببینند خیلی‌ها کنارشان هستند. شاید کار کوچکی هم از ما برنیاید، اما می‌توانیم به آن‌ها روحیه بدهیم.

اگر قرار باشد به شما بگویند بیایید کمک، چه کاری انجام می‌دهید؟
هر کاری که از من بخواهند و بتوانم دریغ نمی‌کنم.

شما این روز‌ها در آمل هستید. آنجا وضعیت شیوع کرونا چطور است؟
من به خاطر بازی در تیم کاله، این فصل در آمل زندگی می‌کنم. شرایط اینجا بهتر از تهران است. بیمارستان امام خمینی (ره) مختص کرونایی‌ها است. صحبت‌هایی با رئیس شورای شهر شده تا در صورت امکان کار‌هایی انجام دهیم. کمک‌هایی برای بیماران بستری در بیمارستان‌ها جمع کنیم و حرکت‌های دیگری. البته قرار است با رئیس شورای شهر تماس بگیرم تا از چند و، چون کار مطلع شوم.

این روز‌ها چه دعایی می‌کنید؟
امیدوارم هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود. به هر حال در این شرایط سخت خانواده‌ها خیلی اذیت می‌شوند.

حیف شد کرونا لیگ والیبال را نصف و نیمه گذاشت.
برای تیم ما که در بهترین شرایط بود و خیلی‌ها نگاهشان در چند هفته اخیر با نتایج خوب به تیم ما بود. تیم ما شرایط خیلی خوبی پیدا کرده بود، اما این وضعیت هم از پیش تعیین شده نبود و همه ورزش را در‌گیر کرد. صلاح بود که لیگ تعطیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی