۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فضاسازی رسانه‌ای کار مدیرانی است که یک جای کارشان لنگ می‌زند و ریگی به کفش دارند وگرنه مدیری که کارش را بلد باشد و سالم کار کند و به معنای واقعی کلمه برای مردم زمان بگذارد، اصلاً نیازی به جوسازی رسانه‌ای و آدم‌های آنچنانی ندارد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ مدیرانی که امسال در فوتبال ایران زیادی هزینه کرده‌اند، باید یک جایی جواب پس بدهند و به همین دلیل با استفاده از عناصر رسانه‌ای خود فضا را به سمتی می‌برند که داوری‌ها فلان است و بازی‌ها مهندسی شده و...
این فضاسازی چند خاصیت مهم دارد. یکی اینکه طرف هواداران تیمش را گول می‌زند و آن‌ها هم با استفاده از مشاوران رسانه‌ای در کانال‌های هواداری بر طبل مهندسی شدن بازی‌ها می‌کوبند. خاصیت دوم این است که مدیران بالادستی هم می‌گویند نکند واقعاً بازی‌ها مهندسی شده است؟! در نتیجه آقایان به اهداف خودشان می‌رسند و پایه‌های حکومت شان محکم‌تر می‌شود. ضمن اینکه کسی هم یقه آن‌ها را نمی‌گیرد که مثلاً چرا با ۱۲ بازیکن قرارداد بالای ۲/۵ میلیارد بستی و یا چرا با یک بازیکن ۳۵ ساله قرارداد ۸۲۰ هزار دلاری بستی؟!
***
فضاسازی رسانه‌ای کار مدیرانی است که یک جای کارشان لنگ می‌زند و ریگی به کفش دارند وگرنه مدیری که کارش را بلد باشد و سالم کار کند و به معنای واقعی کلمه برای مردم زمان بگذارد، اصلاً نیازی به جوسازی رسانه‌ای و آدم‌های آنچنانی ندارد. برای مدیران رده بالای وزارت ورزش و نهاد‌های صنعتی مثل کارخانه فولاد مبارکه و ذوب‌آهن و فولاد و... هم آنچه اهمیت دارد، رضایت هواداران است پس اگر آقای مدیر باشگاه دم چهارتا لیدر و چهارتا آدم رسانه‌ای را ببیند و فضای مجازی و رسانه‌ای را به سمتی ببرد که خودش می‌خواهد، آن‌ها هم کم‌کم راضی می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی