۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اگر سند و مدرکی وجود دارد، رو کنند در غیر این صورت، نباید کسی جرأت حرف زدن و تهمت زدن به دیگران را داشته باشد.

به گزارش خبرورزشی با اینکه لیگ تعطیل شده، اما حرف و حدیث‌ها در فوتبال ایران تعطیل‌شدنی نیست و همچنان در مصاحبه‌ها و اظهار نظراتی که از سوی اعضا و ارکان تیم‌ها و باشگاه‌های مدعی می‌خوانیم، حرف و سخن در مورد مهندسی نتایج از سوی برخی ارگان‌های دولتی در حمایت از پرسپولیس دیده می‌شود.
در این مورد با اسماعیل حلالی گپ زدیم. او در واکنش به این مسائل گفت: «ما هم دلیل این مسائل را نمی‌دانیم. کسانی که چنین ادعایی می‌کنند، حتماً از چیز خاصی خبر دارند و باید اسنادی هم داشته باشند. اگر می‌گویند نتایج مهندسی شده، باید با سند و مدرک، این موضوع را توضیح بدهند وگرنه حرف زدن که کاری ندارد.»
او اضافه کرد: «به عقیده من، فوتبال ایران سال‌های بسیار سختی را سپری می‌کند و متأسفانه مسائلی مثل تهمت زدن به یک رویه عادی در فوتبال ما تبدیل شده است. هر کس، هر چیزی که دلش می‌خواهد را به زبان می‌آورد. از مصاحبه‌های تند علیه رؤسای فدراسیون گرفته تا داوران و تماشاگران و... حالا هم که می‌گویند وزیر و وکیل از پرسپولیس حمایت می‌کنند تا این تیم قهرمان شود در حالی که با این حرف و حدیث‌ها، تلاش بازیکنان و مربیان این تیم را زیر سؤال می‌برند. در دیدار‌های زیادی بوده که پرسپولیس توانسته رقبای خود را شکست بدهد و به قهرمانی نزدیک شود، اما باقی مدعیان مقابل همان تیم‌ها مشکل داشتند و امتیاز از دست دادند. اینکه بقیه تیم‌ها امتیاز نمی‌گیرند، چه ربطی به پرسپولیس دارد؟»
حلالی در نهایت گفت: «به نظر من هر کس باید حد و اندازه‌های خود را بشناسد و باید قانونی داشته باشیم که جلوی این شایعات و حرف و حدیث‌ها را بگیرد. اگر سند و مدرکی وجود دارد، رو کنند در غیر این صورت، نباید کسی جرأت حرف زدن و تهمت زدن به دیگران را داشته باشد. من معتقدم پرسپولیسی‌ها فقط با کسب یک قهرمانی دیگر می‌توانند جلوی این حرف و حدیث‌ها بایستند و پاسخ محکمی به کسانی بدهند که علیه‌شان تهمت می‌زنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی