۰
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت هری مگوایر احتمال دارد مانع از حضور او در دیدار حساس منچستریونایتد و منچسترسیتی شود.

به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) با برتری 3 بر صفر در خانه دربی کانتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس راه یافت، پس از این بازی گفت: وقتی تیم 3 بر صفر به پیروزی می‌رسد، شما با خود فکر می‌کنید که من باید راضی باشم، اما لحظات ترسناکی در این بازی وجود داشت، به خصوص در دقایق ابتدایی آن. من فکر نمی‌کنم که ما عالی بازی کرده باشیم، اما به ثمر رساندن دو گل با شیوه بازی ما، رضایت‌بخش بود. در شروع نیمه دوم دربی کانتی فشارش را روی ما زیاد کرد، اما ما گل زیبایی توسط ایگالو به ثمر رساندیم و در ادامه سرخیو رومرو ضربه ایستگاهی وین رونی را به طرزی شگفت‌انگیز مهار کرد.

وی همچنین درباره روند رو به رشد مدافع انگلیسی‌اش که در این بازی گل اول شیاطین سرخ را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: لوک شاو بهتر و بهتر می‌شود و در حال حاضر روی فرم و شکل خوبی است. شاو پس از مصدومیت‌هایی که به آنها دچار شده بود، سخت کوشید و اکنون شایسته چنین بازی‌هایی است.

سرمربی نروژی منچستریونایتد همچنین در تمجید از مهاجم جدید و نیجریه‌ای‌ تیمش که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، اظهار داشت: ایگالو حتی می‌توانست در این بازی سومین گلش را هم به ثمر برساند. ما می‌خواهیم مهاجمان خوشحال و با اعتماد‌به‌نفس پا به بازی بعدی بگذارند. ما یکشنبه هم بازی بزرگی (دربی منچستر) در پیش داریم. ما مصدومانی در ترکیب‌مان داریم و آنتونی مارسیال هم اخیراً کمی مشکل داشته، بنابراین فوق‌العاده است که اودیون را برای فراخواندن به ترکیب در اختیار داریم، مهاجمی که سبک بازی متفاوتی دارد. او عملکرد خوبی داشت و گلزنی هم کرد.

سولشائر صحبت‌هایش را با تمجید از خط دفاعی منچستریونایتد ادامه داد: ما بازیکنان باکیفیتی در یک سوم زمین خود داریم. سرخیو رومرو واکنش شگفت‌انگیزی به ضربه ایستگاهی وین رونی از خود نشان داد و در نیمه اول هم چند مهار توپ خوب داشت. ما تیمی از بازیکنان خوب داریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مهاجم دربی کانتی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد است، تأکید کرد: شما می‌دانید که همه رونی را دوست دارند. تمام بازیکنان منچستریونایتد قدردان کارهایی هستند که وین برای تیم در گذشته انجام داده است. رونی در این بازی هم عالی بود و کلاس بالای خود را نشان داد.

سرمربی شیاطین سرخ همچنین درباره غیبت کاپیتان تیمش در این بازی و اینکه آیا او به دربی منچستر خواهد رسید، اظهار داشت: پیش از تمرین روز چهارشنبه با مگوایر صحبت کردم و به او گفتم که قرار نیست به وی استراحت بدهم، اما در ادامه هری از ناحیه زانو آسیب دید و در خانه ماند. امیدوارم مگوایر به بازی با منچسترسیتی برسد، اما از این بابت مطمئن نیستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی