۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یک حادثه غم‌انگیز در کشور گینه، هشت تن از اعضای یک تیم فوتبال باشگاهی جان سپردند.

عکس| درگذشت برادر هافبک لیورپول در حادثه‌ای تلخ
به گزارش خبرورزشی و به نقل از ESPN، هشت تن از بازیکنان تیم باشگاهی «اتوال گینه» در اثر واژگونی مینی‌بوس تیم در روز پنجشنبه جان سپردند.
طبق اعلام سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال گینه، اعضای تیم اتوال برای انجام یک بازی در لیگ این کشور عازم خانه حریف بودند که مینی‌بوس آن‌ها واژگون می‌شود و در این حادثه هشت نفر جان می‌سپارند و تعدادی دیگر مجروح می‌شوند.
بر اساس بیانیه منتشر شده توسط وزرات دفاع و امنیت شهروندی گینه، در این حادثه ۱۹ تن مجروح شده‌اند که در مورد ۱۷ نفر شدت جراحات بسیار زیاد است.
در برخی گزارش‌ها، تعداد جان باختگان حادثه ۹ نفر اعلام شده بود، اما طبق اعلام ESPN، آلمامی کیتا، پسر عموی نبی کیتا هافبک لیورپول، جزو جان باختگان نیست، اما به دلیل جراحات وارده به بیمارستان کیپه در حومه شهر کنکاری پایتخت گینه منتقل شده است.
 
عکس| درگذشت برادر هافبک لیورپول در حادثه‌ای تلخ
ظاهراً حادثه در منطقه تیمبو در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شهر کنکاری رخ می‌دهد. ۲۷ تن از اعضای تیم اتوال از شهر کانکاری سفر ۶۵۰ کیلومتری خود به مقصد شهر کانکان برای مصاف با تیم کاریفاموریا آغاز کرده بودند که مینی‌بوس آن‌ها به دلیل داشتن سرعت بالا از مسیر منحرف می‌شود و با یک درخت برخورد می‌کند و واژگون می‌شود.
این دومین حادثه‌ای است که در سه ماه گذشته فوتبال گینه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ نیز دو تن از بازیکنان تیم واکریا به دلیل تصادف شبانه اتوبوس این تیم پس از برخورد با یک تریلی حمل چوپ که به دلیل نقص فنی در جاده متوقف شده بود، جان سپردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی