نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات مدیرعامل کنونی این باشگاه گفت: اگر این اسپانسر با باشگاه قرارداد بسته و درآمدزایی صورت گرفته باشد نباید مشکلی پیش بیاید.

به گزارش خبرورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌هایی را پیرامون مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس انجام داد و در بخشی از این گفت‌وگو اعلام کرد که ۱۷ میلیارد تومان از پول اسپانسر برای فصل پیش رو از قبل پیش خور شده است.

ایرج عرب در مورد این موضوع اظهار داشت: زمانی که از باشگاه پرسپولیس رفتم دوستان در جریان ریز و درشت مشکلات باشگاه قرار داشتند و حتی در یک نشست که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد خود انصاری فرد با مشکلات پرسپولیس آشنا شد و اعلام کرد که به همه این مسائل واقف است.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خودش اعلام کرد که یک اسپانسر به باشگاه می‌آورد و از آن‌ها ۱۵۰ میلیارد پول به باشگاه تزریق خواهد شد و مطمئنا با این رقم باشگاه هیچ مشکلی در آینده ندارد. طبیعتا اگر این اسپانسر با باشگاه قرارداد بسته و درآمدزایی صورت گرفته باشد باشگاه نباید مشکلی داشته باشد.

عرب ادامه داد: همیشه شرایط مدیریت در باشگاهی مثل پرسپولیس به همین شکل بوده است. اگر یادتان باشد خود من همیشه اشاره کردم که درآمد‌های باشگاه و هزینه‌ها هیچ زمان با هم همخوانی نداشته است. این موضوع نه در دوره ما بلکه در دوره‌های قبل از ما هم وجود داشته است. ولی تنها کاری که من انجام دادم این است که هیچ گاه مشکلات را به گردن دیگران نینداختم.

مدیرعامل سابق سرخپوشان خاطر نشان کرد: شما یک مصاحبه از من بیاورید که در مورد مدیران گذشته صحبت کرده باشم. چون اعتقاد دارم اگر مدیری درآمدی داشته آن را صرف هزینه‌های باشگاه کرده است. مسئله بسیار مهم این است که کلیه درآمد‌های ارزی و ریالی باشگاه در زمان مدیریتم اعم از اصل قرارداد، پیشنهادات، بدهی‌های گذشته به بازیکنان، هزینه‌های جاری، هتل ها، مالیات و هر چیز دیگری در باشگاه موجود است و آن‌ها می‌توانند این هزینه‌ها را روی سایت قرار دهند. این کار خیلی پیچیده‌ای نیست.

وی تصریح کرد: زمانی که ما باشگاه را تحویل دادیم یک میلیون دلار از فیفا و‌ ای‌اف‌سی طلب داشتیم. هفتصد هزار دلار این رقم در اختیار فیفا است و می‌شود از طریق فدراسیون جهانی مطالبات طلبکاران را پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه ۳۰۰ هزار دلار این رقم توسط مسئولان پرسپولیس از‌ ای‌اف‌سی دریافت شده است، گفت: اگر رایی علیه پرسپولیس صادر شود می‌توانم از فیفا و مطالبتمان آن را پرداخت کنم. چون در آن زمان می‌خواستیم آن پول را برای برانکو یا بودیمیر دریافت کنیم که به ما ندادند و اعلام کردند آن پول از روی رای پرداخت خواهد شد؛ بنابراین اگر آن رقم ۱۵۰ میلیاردی که اشاره کرده بودند دریافت شود این همه دچار مشکل نخواهند شد.

عرب در خصوص اینکه تکلیف پولی که قرار بود بود به برانکو پرداخت شود چه شد گفت: آن پول به کل بازیکنان توزیع شد. اگر دقت کرده باشید بیشترین پرداختی به بازیکنان در زمان ما صورت گرفت. این را هم بگویم برانکو روز آخری که قصد جدایی داشت به من اعلام کرد می‌مانم. فردای آن روز وکیلش نامه نوشت که به ما پول بدهید. به او گفتیم پولتان آماده است، اما وی پاسخ داد پول هم بدهید من در اینجا نمی‌مانم. مسئله آقای برانکو اصلا پیچیدگی نداشت. اگر برانکو را نمی‌خواستیم این همه از او حمایت نمی‌کردیم که با هم سه جام بگیریم.

وی افزود: تا روز آخر هم کوچکترین تنشی بین ما و آقای برانکو وجود نداشت. فراموش نکنید یک ماه و نیم قبل از رفتن برانکو ما ۵۰۰ هزار یورو در هتل اوین به وی پرداخت کردیم. او خودش تصمیم داشت برود و در نهایت هم جدا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی