نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است روز سه‌شنبه نشستی به منظور تصمیم‌گیری درباره ادامه برگزاری یا عدم برگزاری بازی‌های سری A ایتالیا برگزار شود.

به گزارش خبرورزشی، پس از اینکه اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای ایتالیا (AIC) خواستار به تعلیق درآمدن بازی‌های سری‌آ ایتالیا به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور شد و وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا هم حمایت خود از خواسته این اتحادیه اعلام کرد، اکنون خبر می‌رسد که قرار است روز سه‌شنبه نشستی اضطراری در شهر رم بین وزیر ورزش ایتالیا، مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا، مسئولان برگزاری مسابقات سری‌آ و برخی مسئولان کشوری به منظور تصمیم‌گیری برای ادامه لیگ یا به تعلیق در آوردن بازی‌های این فصل سری‌آ برگزار شود.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا هم خبر داد اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای ایتالیا تهدید کرده در صورتی که سلامت بازیکنان شاغل در فوتبال باشگاهی این کشور نادیده گرفته شود و توجهی به این موضوع نشود، از هفته آینده بازیکنان دست به اعتصاب خواهند زد. بر اساس گزارش سایت «فوتبال ایتالیا» به احتمال فراوان بازی‌های این فصل سری‌آ به حالت تعلیق در خواهد آمد.

قرار بود دیدار تیم‌های پارما و اسپال از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه - به وقت تهران) آغاز شود که با دستور وزیر ورزش ایتالیا، برگزاری بازی متوقف شد، اما در ادامه این بازی با ۷۵ دقیقه تأخیر و از ساعت ۱۶:۱۵ به وقت تهران آغاز شد. بر همین اساس بازی‌های این هفته سری‌آ طبق برنامه از پیش تعیین‌شده برگزار خواهند شد.

پیش از این مسئولان برگزاری مسابقات سری‌آ ایتالیا اعلام کرده بودند بازی‌های این رقابت‌ها تا یک ماه آینده (تا تاریخ ۳ آوریل) به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند شد.

تاکنون بیش از ۵۰۰۰ نفر در کشور ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در این بین ۲۳۳ نفر تا به امروز جان خود را به همین خاطر از دست داده‌اند و انتظار می‌رود این آمار بیشتر از این هم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی