نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید شکست تیمش را ناشی از اشتباهات فردی و عملکرد بد بازیکنانش دانست.

به گزارش خبرورزشی، زین‌الدین زیدان پس از شکست ۲ بر یک تیمش در خانه رئال بتیس در هفته جاری رقابت‌های لالیگای اسپانیا با اشاره به اشتباهات بازیکنان رئال مادرید، از کمبود تمرکز در جمع شاگردان خود گله کرد.

سرمربی تیم رئال مادرید اظهار داشت: نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم نمایش خوبی نداشتیم. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم. وقتی در سطح خودتان نیستید، نتیجه همین می‌شود!

او ادامه داد: این بدترین نمایش فصل ما بود. شاید در ابتدا شروع بدی نداشتیم، اما نمایش ضعیف ما در تمام ۴۵ دقیقه اول ادامه داشت. نتوانستیم ریتم بازی خودمان را عوض کنیم و هیچ توضیحی ندارم. من مسئول این شکست هستم. نباید این شکست را خیلی بزرگ کنیم، اما نمی‌توان از کنارش به سادگی عبور کرد. ارائه چنین نمایش ضعیفی غیرقابل قبول بود.

زیدان درباره دلایل شکست افزود: از هر نظر در زمین کمبود داشتیم. نه از نظر انرژی و توان، نه به لحاظ شکل بازی و نه در تملک توپ و جدیت خوب نبودیم. اصلا هیچ چیز نداشتیم و از این بدتر امکان نداشت. شب بدی بود و هیچ توضیحی ندارم. البته برای خروج از این شرایط، راه‌حل‌هایی وجود دارد. معتقدم بدون در نظر این شکست، فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و همچنان شانس عبور از بارسا را داریم. شایسته برد نبودیم و موظفیم این بازی را آنالیز کنیم. در هر صورت از الان باید به ایبار فکر کنیم. ۱۱ بازی باقیمانده و همه این بازی‌ها مثل فینال هستند. همه بازیکنان بد ظاهر شدند و تعویض کروس به این معنا نبود که بدتر از بقیه ظاهر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی