نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیورپول گفت: اکثر بازیکنان اتلتیکو در گذشته در ورزشگاه آنفیلد بازی نکرده‌اند و این مزیتی برای ماست.

کلوپ: اتلتیکو در خانه ما غریب است به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از نقش مهم کاپیتان قرمز‌ها سخن گفت.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: بعضی از چیز‌ها مهم‌تر از فوتبال هستند و ما با وجود ویروس کرونا به این موضوع پی برده‌ایم. برای یافتن راه حل به زمان احتیاج داریم. به اندازه کافی در مورد ویروس کرونا نمی‌دانم. هر تصمیمی گرفته شود، ما به آن احترام خواهیم گذاشت. نمی‌دانم در حال حاضر چه کاری مفید است.

او درباره احتمال بازی کردن هندرسون و آلیسون افزود: هندرسون آماده بازی با اتلتیکوست، اما آلیسون تا روز دوشنبه و بازی با اورتون در لیگ برتر انگلیس آماده نخواهد بود. نیمه اول بازی با اتلتیکو تمام شده است. باید شوت‌های بیشتری را در چارچوب اتلتیکو داشته باشیم و موقعیت‌های بیشتری را ایجاد کنیم.

او در ادامه افزود: مقابل تیمی بازی داریم که در جهان در زمینه دفاع عمقی بهترین است. آن‌ها یک گل با چاشنی شانس به ثمر رساندند. فوتبال اینگونه است. نتیجه صفر - صفر می‌توانست نتیجه خوبی باشد با این حال ما بازهم باید گل به ثمر می‌رساندیم. بازی رفت برای ما مانند نیمه اول یک مسابقه بود. در بازی برگشت ما از چنین شرایطی یاد می‌گیریم و پیشرفت می‌کنیم. ۳ هفته برای این مسابقه زمان داشتیم نه ۱۵ دقیقه! می‌خواهیم از این زمان زیادی که در اختیارمان قرار گرفته، استفاده کنیم. نسبت به گذشته شناخت بیشتری از رقیب داریم.

کلوپ در ادامه گفت: جمعیت حاضر در آنفیلد برای ما یک مزیت خواهد بود و باید از این مزیت برای بهبود عملکردمان در زمین استفاده کنیم. این یک بازی استثنایی است، زیرا آن‌ها به صورت عمیق دفاع می‌کنند و در ضد حملات تهدید بزرگی محسوب می‌شوند. هر بازیکنی از اتلتیکو می‌تواند برای ما خطرساز ظاهر شود. در زمینه استفاده از ضربات آزاد، آن‌ها تیمی با تجربه هستند و می‌دانند چگونه باید ازنقاط قوت خود استفاده کنند. با این حال اکثر بازیکنان اتلتیکو در گذشته در ورزشگاه آنفیلد بازی نکرده‌اند و این مزیتی برای ماست.

او درباره ژائو فلیکس افزود: او بازیکنی جوان و بسیار ماهر و ترکیبی از ویژگی‌های خوب است. آخرین بازی ژائو را مشاهده کردیم. او پس از یک دوره طولانی دور از میادین، بسیار قوی به نظر می‌رسد. باید آن‌ها را به کاری مشغول کنیم که خواستارش نیستند. فلیکس از سرعت، خلاقیت و هوش فوتبالی خوبی برخوردار است. ژائو می‌تواند برای ما مشکل‌ساز ظاهر شود.

او درباره تعویض سادیو مانه در بازی رفت با اتلتیکو تصریح کرد: در یک وضعیت مشابه در یک بازی دیگر، من چنین کاری نمی‌کردم. در این مسابقه شانس بزرگی برای بازگرداندن نتیجه داریم. همیشه به داوری نیاز داریم که از چنین وضعیت‌ها و چنین شرایطی آگاهی داشته باشد. سادیو هیچ اشتباهی را مرتکب نشد. هرکسی که در مقابل او قرار می‌گرفت به زانو یا هر قسمت دیگری از بدنش آسیب می‌زد. انتظار یک عملکرد پخته و را از اتلتیکو داریم. بازی روانی قسمتی از یک مسابقه است که ما می‌توانیم در آن بهتر باشیم و باید خود را در این زمینه نشان دهیم. در این بازی موظفیم با سرعت بیشتر و جا به جایی بیشتر در تمامی قسمت‌های زمین حاضر باشیم و بسیار هجومی بازی کنیم. باید نشان دهیم چه چیز‌هایی را یاد گرفته‌ایم.

کلوپ در پایان افزود: اگر شما خودتان را برای وضعیت و شرایطی که دفاع کردن در آن آسان نیست آماده کنید، راحت‌تر می‌توانید گلزنی کنید. من برای آن‌ها احترام زیادی قائل هستم، اما راه‌حل‌ها و روش‌هایی وجود دارد و باید فرداشب این راه‌حل‌ها را پیدا کنیم. باید نشان دهیم از بازی رفت چه چیز‌هایی را یاد گرفته ایم. نمی‌توانیم از حذف شدن در این مرحله بترسیم. اگر قرار باشد ترس داشته باشیم، نمی‌توانیم با آزادی عمل کامل بازی کنیم. فرصت‌هایی برای ما وجود خواهد داشت و باید اطمینان حاصل کنیم می‌توانیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی