۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران گفت: تا زمانی که پرسپولیس و استقلال متعلق به وزارت ورزش باشند، مشکلات آنها حل نخواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، بیژن ذوالفقارنسب در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: متاسفانه تا زمانی که پرسپولیس و استقلال دولتی هستند، مشکلات‌شان ادامه پیدا خواهد کرد. معضل پرسپولیس انصاری‌فرد نبود، مشکل این است تا زمانی که پرسپولیس و استقلال متعلق به وزارت ورزش هستند، مدیرانی می‌آیند که فقط برای مدیر بعدی مشکل و بدهی می‌گذارند و می‌روند.
وی در ادامه در خصوص مسئولیت وزارت ورزش در قبال پرسپولیس و استقلال، تصریح کرد: وزارت ورزش به عنوان متولی و مالک پرسپولیس و استقلال باید پاسخگوی وضعیت امروز این دو باشگاه بزرگ باشد این وزارت‌خانه است که مدیران معتمد خود را برای این دو باشگاه انتخاب می‌کند و در قبال عملکرد آن‌ها هم مسئول است.
کارشناس فوتبال ایران افزود: متاسفانه مشکلات این دو باشگاه روی هم انباشته شده و به وضعیت اسفبار امروز رسیده است. طلبکاران باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده‌اند و منطقی هم هست که پول‌شان را طلب کنند.
ذوالفقارنسب در پایان در مورد پرونده‌های پرسپولیس در فیفا، خاطرنشان کرد: از روند مدیریتی در سال‌های اخیر کاملا قابل پیش‌بینی بود که پرسپولیس به این روز بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی