نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق سپاهان به خبرورزشی گفت: به نظر من اگر قلعه‌نویی مدیریت نمی‌کرد، اتفاق تلخی در اصفهان رخ می‌داد. اگر حادثه‌ای پیش می‌آمد، خود رسانه‌ها نمی‌گفتند چرا این دیدار را لغو نکردید؟

سیدصالحی: اول پرسپولیسی‌ها مهندسی نتایج را مطرح کردند

به گزارش خبرورزشی، مهدی سیدصالحی، مهاجم سابق سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم سرخابی را هم دارد، اعتقاد دارد مدیران باشگاه پرسپولیس خودشان ابتدا بحث مهندسی شدن نتایج لیگ را مطرح کردند و حالا وقتی دیگر تیم‌ها این مسئله را بازگو می‌کنند، نباید ناراحت شوند. حرف‌های سیدصالحی را در ادامه می‌خوانید.
* در مورد مهندسی شدن نتایج لیگ صحبت‌هایی را در تلویزیون مطرح کردی.
من همیشه حرف حق را می‌زنم. وقتی آن زمان که پرسپولیس صدرنشین نبود، خود مدیران پرسپولیس گفتند نتایج مهندسی شده تا پرسپولیس قهرمان نشود و... خب الان که دیگر تیم‌ها می‌گویند، پس نباید ناراحت شوند.
*درخصوص مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس هم حرف زدید. به خصوص طاهری و هدایتی.
بله، آقای طاهری در برنامه ۹۰ عادل فردوسی‌پور رسماً گفت در قرارداد طارمی دروغ گفتیم تا مشکل به وجود نیاید. یا هدایتی هم گفت قرار شد به فدراسیون کمک مالی کنیم و به همین دلیل بیرانوند و امیری پرسپولیسی شدند.
*حالا شما اعتقاد دارید این نتایج پرسپولیس مهندسی شده؟
هرگز! این پرسپولیس که صدرنشین شده، به خاطر زحمات بازیکنان این تیم است و اصلاً اتفاقی نبوده. سرخپوشان بازی‌های بزرگ را بردند و باز‌ی‌های ۶ امتیازی را از آن خود کردند. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بهترین عملکرد را دارد، اما حرف من این است که نباید از حرف دیگر تیم‌ها نیز ناراحت شوند.
*در مورد وزارت ورزش و کمک این وزارت به سرخابی‌ها چه نظری داری؟
هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش است، اما برای پرسپولیس یک‌شبه مدیرعامل انتخاب می‌شود، ولی استقلال چند ماه بدون مدیرعامل است. خب هواداران استقلال حق دارند ناراحت شوند از این اتفاقات!
*فکر می‌کنی آن بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس نباید برگزار شود؟
ببینید من هواداران سپاهان را درک می‌کنم و آن‌ها عاشق تیم خود هستند. آن‌ها هم تیفوسی هستند. به نظر من اگر قلعه‌نویی مدیریت نمی‌کرد، اتفاق تلخی رخ می‌داد. اگر حادثه‌ای پیش می‌آمد، خود رسانه‌ها نمی‌گفتند چرا این دیدار را لغو نکردید؟ واقعاً هواداران نمی‌گذاشتند تیم از هتل بیرون برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی