۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم متعلق به 30، 40 میلیون هوادار است و باید برای حفظ آرامش آنها تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی که امروز به همراه افشین پیروانی در جلسه ای با حضور مهدی رسول‌پناه سرپرست جدید باشگاه حضور داشت در خصوص تغییرات رخ داده و شائبه هایی که در مورد ادامه همکاری او ایجاد شده بود، اظهار داشت: من با هیئت مدیره قرارداد نبستم و قراردادم با باشگاه پرسپولیس است. اتفاقاتی که افتاد دلیل نمی‌شود بخواهیم کار را زمین بگذاریم. با قدرت بیشتری به کارمان ادامه می‌دهیم، انگیزه‌های زیادی داریم. این تیم متعلق به 30، 40 میلیون هوادار است، به خاطر آنها و برای حفظ آرامش آنها و حل شدن مشکلات تا آنجایی که بتوانیم تلاش می‌‌کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: در جلسه‌ای که داشتیم صحبت کردیم، باید تلاش کنیم و این اتفاقات را هر چه سریع‌تر پشت سر بگذاریم. در این مدت اخیر اتفاقات زیادی افتاده، بحث بیماری و مشکلات باشگاه است. در اوج این مشکلات این اتفاقات هم افتاد. باید خوب مدیریت شود، در جلسه هم همین صحبت شد. تنها چیزی که الان خیلی مهم است نام و اقتدار پرسپولیس است. باید به این چیزها فکر کنیم و برای صلاح تیم هر کاری می‌توانیم انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: این کل صحبت‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد. مشکلات زیادی در هفته‌های اخیر به وجود آمده، باید سعی کنیم این مشکلات را با کمک همدیگر، هواداران و آنهایی که تصمیم‌گیرنده هستند، بازیکنان، مربیان و همه برطرف کنیم.

وی در خصوص جدایی محمدحسن انصاری‌فرد از مجموعه باشگاه پرسپولیس گفت: اینها بحث‌های مدیریتی است و من صحبت‌هایی را که لازم بود انجام دادم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا خوشبین است که مسائل مالی با این هیئت مدیره حل شود، اظهار داشت: بالاخره باید حل شود، همه باید کمک کنیم و تمام امکاناتی را که داریم دراختیار بگیریم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. اگر حل نشود که واقعا به معضلات بزرگی برمی‌خوریم. امیدواریم با کمک همدیگر این مشکلات برطرف شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی