نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش به ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار و تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

لغو تمامی مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه به گزارش خبرورزشی، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: در این جلسه پس از بررسی و شنیدن نظر‌های کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مصوب شد تمام مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول، دو و سه تمام فعلا تا پایان فروردین ماه لغو شد.
 
همچنین مقرر شد تمام باشگاه‌های ورزشی خصوصی نیز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند. بر اساس این اطلاعیه، پس از تاریخ‌های اعلام شده و به دنبال بررسی شرایط روز و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام خواهد شد.
 
در حالی نتیجه‌گیری در این جلسه به لغو تمامی مسابقات ورزش تا پایان فروردین ماه موکول شده است که با اعلام سازمان لیگ، قرار بود مسابقات لیگ برتر فوتبال که تا چهاردهم فروردین ماه لغو شده بود از این تاریخ با برگزاری دیدار معوقه بین استقلال و فولاد خوزستان مجددا از سر گرفته شود.

با وجود اینکه سازمان لیگ طی برگزاری جلساتی برای سایر سطوح و رده‌های سنی نیز تصمیم گیری کرده بود با دستور جدید وزارت ورزش پیش بینی می‌شود با برگزاری جلسات در آینده تاریخ جدیدی برای برگزاری مسابقات فوتبال اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی