نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: پرسپولیس با دست خالی به فینال آسیا رسید، آن هم مهندسی شده بود؟

به گزارش خبرورزشی، شیث رضایی یکی از افرادی است که همیشه رک صحبت می‌کند. شیث با اینکه از فوتبال دور است، ولی همچنان با تعصب زیادی از پرسپولیس حرف می‌زند و اخبار تیم محبوبش را دنبال می‌کند. با شیث در خصوص استعفای انصاری‌فرد، ادعای مهندسی شدن بازی‌ها به نفع پرسپولیس، کرونا و آمدن یحیی گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.

از استعفای انصاری‌فرد شروع کنیم.
ببینید همه دارند در این مورد حرف می‌زنند و اظهار نظر می‌کنند که هیئت مدیره مخالف انصاری‌فرد است و نمی‌خواهد او کار کند یا اینکه نمی‌گذارند انصاری‌فرد پول به باشگاه بیاورد و در نهایت برکناری قدوسی را بهانه کردند. من مطمئنم که این وسط موضوعی وجود دارد که دلیل همه این اتفاقات است، ولی هیچ کس در این مورد نمی‌داند. فقط انصاری‌فرد، اعضای هیئت مدیره و وزیر ورزش از آن باخبرند. این چیز‌هایی که به خورد هواداران می‌دهند همه ماجرا نیست. انصاری‌فرد به نظرم خوب کار می‌کرد و تیمش صدرنشین لیگ است. به چه دلیل نمی‌خواهند او ادامه دهد. دقیقاً آن دلیل مهم است که کسی چیزی نمی‌گوید.

می‌گویند وزیر مخالف انصاری‌فرد است و نمی‌خواهد او به کارش ادامه دهد.
وزیر چرا دوست ندارد؟ اگر نمی‌خواست که خودش انصاری‌فرد را مدیرعامل باشگاه نمی‌کرد. پس این موضوع نمی‌تواند درست باشد. پرسپولیس هنوز قهرمانی هم نیاورده که بگویند، چون انصاری‌فرد قهرمان شده و شاید محبوب شود پس برکنارش کنیم. قطعاً در پس ماجرا چیزی وجود دارد که به هواداران نمی‌گویند. متأسفانه در فوتبال ما تنها چیزی که نمی‌توان پیدا کرد شفافیت است.

بازی‌های لیگ را به خاطر کرونا لغو کردند، نظرت چیست؟
خب تقریباً همه درگیر این ویروس هستند و با آن مبارزه می‌کنند. سلامتی بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات، داوران و کادر فنی هم بسیار مهم است، ولی از آن طرف باید به فکر این هم باشند که تا کی می‌توانند بازی‌ها را لغو کنند و تیم‌ها از شرایط مسابقات دور باشند. معلوم نیست این ویروس لعنتی تا کی ادامه خواهد داشت و این کمی کار را سخت می‌کند. من این روز‌ها می‌بینم که بسیاری از دیدار‌های اروپایی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. نمی‌توانم بگویم کدام راه بهتر است، ولی امیدوارم تصمیمی بگیرند که کسی آسیب نبیند. حالا که بحث کرونا شد می‌خواستم یک خواهشی از مردم بکنم.

بفرمایید.
خواهش می‌کنم تو را به خدا به شمال سفر نکنید و در خانه‌های‌تان بمانید. می‌دانیم در شمال ویلا دارید و کلی هزینه کردید. خیال‌تان راحت خانه‌های‌تان سر جایش باقی می‌ماند و آسیبی نمی‌بیند. می‌دانم خیلی‌ها در تعطیلات می‌خواهند از آب و هوای شمال لذت ببرند، ولی تمنا می‌کنم به شمال نیایید. این اوضاع زیاد مساعد نیست و مردم شمال کشور هم انسان هستند. امیدوارم مردم عزیزمان در این ایام رعایت مسائل مختلف را بکنند تا از شر کرونا خلاص شویم.

می‌دانم ارتباط بسیار خوبی با شجاع داری، خیلی‌ها معتقدند عدم دعوت او به تیم ملی به عصبانیت بیش از حد او مربوط است، خودت چه نظری داری؟
شجاع دوست و بچه محل من است. کاملاً او را می‌شناسم و می‌دانم چه پسر خوب و بامعرفتی است. هر بازیکنی یکسری ایرادات هم دارد. من نمی‌خواهم رفتار شجاع در زمین را تأیید کنم، ولی شاید از روی تعصب زیادش به پرسپولیس است. اتفاقاً به خودش هم گفتم این نوع رفتار ممکن است به خودش لطمه بزند کما اینکه می‌بینیم با وجود توانایی زیاد و کیفیت فنی فوق‌العاده به تیم ملی دعوت نمی‌شود. من نگرانش هستم، چون خیلی دوستش دارم. امیدوارم این مشکل حل شود و ما شجاع را در تیم ملی ببینیم، چون لیاقتش را دارد. البته جا دارد ازدواجش را یک بار دیگر تبریک بگویم. می‌دانم که عروسی‌اش دعوتم می‌کند حتی اگر خطر گرفتن کرونا وجود داشته باشد.

اوضاع پرسپولیس با یحیی را چطور می‌بینی؟‌
می‌خواهم این سؤال شما را با یک مثال جواب بدهم. یک دانش‌آموزی نمراتش در همه درس‌ها حتی ورزش ۵ می‌شد، ولی در یک درس خاص و سخت مثل شیمی ۲۰ می‌گرفت می‌دانید چرا؟

نه بفرمایید.
چون معلم شیمی خود را خیلی دوست داشت. بازیکنان، چون خیلی یحیی را دوست دارند و او ارتباط بسیار عالی با شاگردانش دارد برایش جان می‌دهند و جور دیگری بازی می‌کنند و به همین دلیل یحیی در پرسپولیس موفق خواهد شد. البته به این معنی نیست که برای سایر مربیان کم‌کاری می‌کنند یا خودشان را به آب و آتش نمی‌زنند، نه، ولی ارتباط دوستانه و گرم بین بازیکنان و کادر فنی بسیار اهمیت دارد.

به نظرت چرا اکثر بازیکنان پرسپولیس با کالدرون ارتباط خوبی نداشتند؟
چون او جانشین برانکو شد. وقتی آدم سوار بنز می‌شود بعد از آن راندن پرادو جذابیتی ندارد.

بعضی‌ها معتقدند بیرانوند در چند دیدار اخیر که به میدان رفته تمرکز کافی ندارد و بهتر است رادو فیکس بازی کند.
اصلاً قبول ندارم. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند، ولی دلیل نمی‌شود روی تیمش تمرکز نداشته باشد و یا بی‌انگیزه شود. یادمان نرود علیرضا وقتی تیم به او نیاز داشت قید پیشنهاد خارجی‌اش را زد و در پرسپولیس ماند. رادو گلر بسیار خوبی است و طبیعی است که جانش را می‌گذارد تا جانشین بهترین گلر آسیا شود. به نظرم نباید در مورد بیرانوند بی‌معرفت باشیم و او را زیر سؤال ببریم.

بعضی‌ها در چند وقت اخیر ادعای مهندسی شدن بازی‌های لیگ برتر به نفع پرسپولیس را مطرح کردند، نظرت چیست؟
در این مورد فقط یک جمله می‌گویم. پرسپولیس با دست خالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید؛ آیا در آسیا هم مهندسی شده بود؟ دوستان فقط این موضوع را پاسخ بدهند کافی است. ضمن اینکه وقتی خودشان حاضر به بازی کردن نمی‌شوند مقصر ما نیستیم! ما پرسپولیس هستیم و شیر همیشه و همه جا شیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی