نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندیشه‌های نابهنگام ما در مقاطع مختلف گره‌گشا شده است، نابهنگامی در ورزش و گفتار هم شهامت و شجاعت می‌خواهد و سپردن استقلال و پرسپولیس، دو گروه از مردم هم در این برهه تاریخی شهامت وزیر ورزش را می‌طلبد!

خبرورزشی/ جهانگیر کوثری؛ در این وانفسای کرونا و تعطیل شدن فوتبال و ورزش و المپیک و... در پرسپولیس دعوا بر سر چیست؟ بودجه، درآمدها، کمک‌ها و اسپانسر‌ها در کجا خرج می‌شود. وزارت ورزش خود را کنار می‌کشد در حالی که صاحب و مالک قانونی پرسپولیس است. هیئت رئیسه چه می‌گوید و چرا یک نفر حرف می‌زند و بقیه سکوت می‌کنند؟ محمدحسن انصاری‌فرد از کدام ارگان حکم گرفته است و از کدام مالک و صاحب قانونی مجوز دریافت کرده است؟ این جنگ درون‌خانگی است یا تأثیر و دخالت دیگر ارگان‌ها اجازه نمی‌دهد وزارت ورزش تصمیم قاطع بگیرد؟ چرا روشن نمی‌گویید مردم بدانند که در پرسپولیس چه اتفاقی افتاده است؟ حساب و کتاب‌ها روشن است. یک مأمور و حسابدار خبره برود حسابرسی کند که پول‌ها کجا رفته است و چه کسانی بین این مدیران بیت‌المال را حیف و میل کرده است. در حالی که برای یک تعداد بیمار کرونایی پول الکل نداریم این پول‌های میلیاردی در پرسپولیس کجاست و چه شده است؟ بالاخره این تیم هیئت مدیره دارد، مدیرعامل و سرپرست و حسابدار، بازرس و ناظر وزارت ورزش دارد. چرا؟ آقای مهدی علی‌نژاد مسئله و بحران فعلی پرسپولیس داخلی است و ارتباطی به وزارت ورزش ندارد؟ این هیئت رئیسه از چه ارگانی حکم گرفته‌اند؟ و مدیرعامل را چه کسی انتخاب کرده است؟
این مطلب تمام سطورش سؤالی شد، چون همه مردم سؤال دارند! وضعیت این باشگاه را روشن کنید، نه پرسپولیس باشگاه استقلال را نیز از این سرگردانی نجات دهید. آقای دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش من شما را یک بار بیشتر از نزدیک ندیده‌ام. به نظر می‌رسد حسن نیت دارید و در مقابله با مشکلات و مسائل دیگر ارگان‌ها درگیرید و کارتان سخت است و زور رئیس‌جمهور هم نمی‌رسد. این بحث واگذاری را ببرید در هیئت دولت و واگذاری آن را مصوب کنید و خلاص! اگر راه دیگری در نظر دارید باید وارد رینگ شوید و به عنوان صاحب باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به تمام مسائل آن رسیدگی کنید. تعویض مدیرعامل‌ها مشکلی را حل نمی‌کند. مدیرعاملی را برای چهارمین، سومین بار، دومین بار حکم داده‌اید و گره همچنان بسته است. مشکل این دو باشگاه در فلسفه و نگرش اجتماعی آن است و نمی‌توان یک نهاد باشگاهی و ورزشی را با فرمول‌های دولتی حل کرد. خاصیت و ذات این تیم‌ها به مردمی بودن آن بستگی دارد و هر حرکتی در جهت مخالف آن به بن‌بست می‌خورد. امروز اگر مشکل پرسپولیس را حل کنید فردا نوبت استقلال است. دوباره کاسه و کوزه‌ها سر فتح‌ا... زاده می‌شکند و حکم مدیرعامل جدید و هیئت مدیره موقت و دیگر هچ و مردم را وادار به خصومت‌ورزی نسبت به وزارت می‌کنیم. حقیقت را بگویید تا ما هم حقیقت را بنویسیم!
اکنون در آشوب هیجانات سیاسی زندگی می‌کنیم، لااقل فوتبال را سیاسی نکنیم. سوء ظن‌های زیانبار را از ذهن‌ها پاک کنیم. برای به دست آوردن آزادی کوشیدیم تا بتوانیم حقیقت را بگوییم و بنویسیم، اما می‌دانیم گفتن حقیقت‌ها دشوارترین هنرهاست و بسیار سخت و مخاطره‌آمیز. اندیشه‌های نابهنگام ما در مقاطع مختلف گره‌گشا شده است، نابهنگامی در ورزش و گفتار هم شهامت و شجاعت می‌خواهد و سپردن این دو تیم، دو گروه از مردم هم در این برهه تاریخی شهامت وزیر ورزش را می‌طلبد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی