نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان شهرخودرو به خبرورزشی گفت: برگزاری بازی‌ها بسیار سخت و خطرناک است. برای یک تمرین ساده باید کل شهر مشهد بسیج شود تا سالن و زمین را ضدعفونی کنند.

خبرورزشی/ آرش نوعدوستی؛ بازیکنان شهرخودرو به صورت انفرادی تمرین می‌کنند و هر روز شرایط خود را برای اعضای کادرفنی توضیح می‌دهند. کاپیتان این تیم یعنی اکبر صادقی اعتقاد دارد در چنین شرایطی تمرین کردن بسیار سخت‌تر است و بازیکنان فشار زیادی را متحمل می‌شوند. صادقی درخصوص شرایط تیمش با ما همکلام شد.

تمرینات انفرادی چطور است؟
بسیار سخت است و شرایط خوبی نداریم. در تمرینات انفرادی فشار روی بازیکنان بیشتر است به همین دلیل از خدا می‌خواهیم تا تمرینات گروهی برگزار شود.

با این شرایط بحرانی ویروس کرونا، برگزاری بازی یا تمرین خطرناک نیست؟
دقیقاً بسیار خطرناک است. در مشهد وضعیت قرمز اعلام شده و بعید است که زمین یا سالن ورزشی باز باشد.

برنامه لیگ هم فعلا نامشخص است و بازی ها تا اردیبهشت منتفی است.
واقعاً برگزاری بازی‌ها بسیار سخت و خطرناک است. برای یک تمرین ساده باید کل شهر مشهد بسیج شود تا سالن و زمین را ضدعفونی کنند. بعدش باید حداقل ۲ بازی تدارکاتی انجام دهیم تا در شرایط بازی قرار بگیریم؛ بنابراین فکر می‌کنم باید صبر کرد تا اوایل اردیبهشت آن موقع به امید خدا این بحران کرونا تمام یا بسیار کم شود. تا حالا کشورمان چنین بحرانی را تجربه نکرده بود و این ویروس کرونا را باید جدی گرفت. امیدوارم هرچه زودتر واکسن این ویروس ساخته شود و مردم از شر این بیماری خلاص شوند.

خودت نکات بهداشتی را رعایت می‌کنی؟
صددرصد، تمام مسائل ایمنی و بهداشتی را کاملاً رعایت می‌کنم. به ندرت و فقط برای خرید اقلام ضروری بیرون می‌روم. در حال حاضر هم خانواده را در خانه قرنطینه کردم تا به امید خدا شرایط عادی شود.

با توجه به امکاناتی که شهر خودرو دارد، فکر می‌کنی چه عملکردی داشتید؟
من کاری به امکانات ندارم و فقط به توانمندی بازیکنان تیم شهرخودرو نگاه می‌کنم. به همین دلیل می‌گویم نتایج خوبی کسب کردیم. کسب ۳۵ امتیاز برای ما مناسب است، ولی اگر بدشانسی نمی‌آوردیم، می‌توانستیم مکان دومی را هم به دست آوریم. ما تیم یکدست و متحدی هستیم و اگر چند بازی ساده امتیاز از دست نمی‌دادیم، با چند امتیاز بالاتر رتبه دومی جدول را از آن خود کرده بودیم.

اما قبول داری در آسیا نتایج ضعیفی را کسب کردید؟
خب ما در آسیا تیم تازه‌وارد و کم‌تجربه‌ای بودیم. بعضی از بازیکنان برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کردند، ضمن اینکه بعد از نیم‌فصل اول چند بازیکن کلیدی را هم از دست دادیم. ما با شرایط خاصی وارد لیگ قهرمانان آسیا شدیم و از بدشانسی در گروه بسیار سختی هم قرار گرفتیم که بهترین‌های آسیا قرار داشتند. فکر می‌کنم گروه ما گروه مرگ باشد که به خاطر کم‌تجربگی شکست خوردیم.

ولی هنوز هم فرصت دارید.
بله، می‌توانیم تلاش کنیم. چرا که فرصت جبران داریم و قطعاً امتیاز کسب می‌کنیم و حتی امیدواریم به عنوان تیم دوم نیز صعود کنیم. گرچه کار سختی است، ولی غیرممکن نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی