نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن از شکسته شدن طلسم صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

توخل: فضای تیم ما حیرت همه را برمی‌انگیخت به گزارش خبرورزشی ، تیم پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد مهمان آلمانی‌اش دورتموند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و در مجموع با پیروزی ۳ بر یک در دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. این اولین بار در ۴ سال گذشته است که PSG می‌تواند جواز حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان را کسب کند و به همین دلیل لذت این موفقیت برای توخل مضاعف بود.

توخل پس از بازی خانگی شاگردانش مقابل دورتموند که به دلیل نگرانی از شیوع کرونا پشت در‌های بسته ورزشگاه پارک‌دوپرنس برگزار شد و در آن نیمار و خوان برنات گلزنی کردند، به خبرنگاران گفت: فضایی که بر تیم ما در اتوبوس قبل از رسیدن به ورزشگاه حاکم بود، حیرت هر کسی را برمی‌انگیخت. روحیه تیم فوق‌العاده بود. حال و هوای تیم عالی و بازیکنان سرشار از اعتماد به نفس بودند. بازیکنان آواز می‌خواندند. همه ما با هم آواز می‌خواندیم. بازیکنان با زدن به شیشه‌های اتوبوس آهنگ می‌ساختند. دیدن چنین روحیه‌ای از آن‌ها قبل از بازی فوق‌العاده بود. این دقیقاً همان جوی بود که شما قبل از یک بازی مهم و پرفشار برای تیم‌تان می‌خواهید. واقعاً لذت‌بخش بود. آواز خواندن با هم لذت داشت. من هم کلی لذت بردم و امیدوارم بودم که این روحیه و سرخوشی به بازی بازیکنانم در زمین بازی هم منتقل شود و تیم هم دقیقاً همین کار را انجام داد. من واقعاً خوشحالم.

توخل افزود: بعد از زدن گل اول، ما بازی را کنترل کردیم. زدن گل اول بازی عالی بود. بعد از گل، اما ما خیلی راحت بعضی از توپ‌ها را لو می‌دادیم. از تملک توپ‌مان کاسته شد. با این حال دومین گل را هم زدیم. لحظاتی در بازی بود که ما تحت فشار قرار گرفتیم، اما هر وقت که این اتفاق افتاده همه بازیکنان کم کرده‌اند. به عنوان مثال دو مهاجم ما، ادینسون کاوانی و پابلو سارابیا و بعد از آن‌ها هم نیمار و کیلیان امباپه کلی در کار‌های دفاعی شرکت کردند و دیوانه‌وار هم دفاع می‌کردند. آن‌ها با حضورشان در کار‌های دفاعی فضا‌های زیادی را برای حرکات دورتموند بستند. من می‌دانستم که بازیکنانم همیشه و در هر حال به یکدیگر کمک می‌کنند. در این بازی ما از حمایت هواداران بی‌بهره بودیم که این کارمان را سخت می‌کرد، اما باز هم به هدف‌مان رسیدیم و از این بابت خوشحالیم.

سرمربی آلمانی دورتموند در پایان تأکید کرد: در زندگی چیز‌های مهمتری از فوتبال هست و ما این را می‌دانیم. اما در دقایق پایانی ما نمی‌خواستیم بازنده میدان را ترک کنیم و این کاملاً مشخص بود. من از باختن متنفرم. بعد از باخت در دورتموند، می‌دانستیم که کار سختی در بازی برگشت داریم و باید اعتراف کنم که در ۵ دقیقه آخر بازی بار هر حمله و هر موقعیتی که داشتیم امیدوار بودم که داور سوت پایان را بزند. وقتی که بازیکن حریف (امره جان) اخراج شد، دیگر همه چیز روشن شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی