نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه اینتر برای کمک به مبارزه به شیوع ویروس کرونا در ایتالیا دست بکار شد.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه اینترمیلان با همکاری گروه سونینگ برای مقابله با شرایط اضطراری محصولات پزشکی را برای مصارف پزشکی ارسال کرد. این گروه در مبارزه با شیوع کرونا در شهر ووهان چین نیز فعالیت کرده بود.
 
باشگاه اینترمیلان پس از اعلام جواب آزمایش دنیل روگانی، بازیکن ۲۵ ساله تیم یوونتوس که به ویروس کرونا مبتلا شده است تمامی بازیکنان، کادرفنی و مدیران تیم را در خانه‌هایشان به مدت ۱۴ روز و تا ۲۲ مارس قرنطینه کرده است، اما در مسیر کمک به مبارزه با شیوع این بیماری حرکت می‌کند.
 
این باشگاه با شرکت سونینگ در حقیقت تصمیم گرفته است که ۳۰۰ هزار ماسک برای مصارف پزشکی و سایر محصولات بهداشتی از جمله لباس‌های محافظ و ضد عفونی کننده را به بیمارستان‌ها اهدا کند.
 
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، توضیح داد: ما کمک خود را برای پشتیبانی از ایتالیا در مبارزه با شرایط اضطراری ادامه خواهیم داد و لوازم پزشکی را تقویت خواهیم کرد. ما امیدواریم که تجربه موفق چین در مبارزه با ویروس کرونا بتواند به جلوگیری از گسترش سریع ویروس در ایتالیا کمک کند.
 
گفتنی است؛ در تاریخ ۵ مارس، این باشگاه پیش از این ۱۰۰ هزار یورو به وزارت بهداشت ایتالیا و کلینیک ساکون در میلان اهدا کرده بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی