نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچسترسیتی مدافع این تیم را از شرکت در تمرینات معاف کرد و به خانه فرستاد.

بازیکن منچسترسیتی هم قرنطینه شد به گزارش خبرورزشی، باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که به منظور رعایت مسائل امنیتی و بهداشتی از ورود بنژامن مندی به تمرینات تیم جلوگیری کرده و او خودش را قرنطینه کرده است.

ظاهراً یکی از اعضای خانواده مندی دارای علائم بیماری کرونا بوده و بستری شده و به همین دلیل باشگاه هم از بیم اینکه بازیکنش نیز دچار این بیماری شده باشد او را از تمرینات معاف کرده و این بازیکن فرانسوی هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

طبق گزارش نشریه سان انگلیس، یکی از اعضای خانواده مندی به مشکلات تنفسی (یکی از علائم کرونا) دچار و همین موضوع باعث انتقال اورژانسی او به بیمارستان شده است. این موضوع تیم آبی‌پوش شهر منچستر را نگران کرده که مبادا بازیکن این تیم هم به کرونا مبتلا باشد.

باشگاه منچسترسیتی در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: باشگاه منچسترسیتی مطلع شده که یکی از اعضای خانواده بنیامین مندی به دنبال ابتلا به مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شده است. در بیمارستان از او تست کرونا گرفته شده است و تا زمانی که نتایج این تست مشخص نشود، مندی در قرنطینه خواهد ماند.

در همین حال باشگاه منچسترسیتی انگلیس هم اعلام کرده است که سه تن از بازیکنان این تیم دارای علائم ابتلا به کرونا هستند.

در انگلیس تا کنون میکل آرتتا، سرمربی آرسنال و کالوم هادسون اودی، بازیکن چلسی به کرونا مبتلا شده‌اند و همین وضعیت سبب شده که مسئولان فوتبال جزیره به فکر برگزاری یک جلسه اضطراری بیفتند و احتمال دارد که بازی‌های دو سه هفته آتی لیگ برتر انگلیس لغو شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی