۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: رفتار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در قبال مکاتبات و ایمیل‌های ما حرفه‌ای نبود.

به گزارش خبرورزشی، حسن نصراصفهانی با اشاره به پیگیری شکایت از دراگان اسکوچیچ به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) گفت: اسکوچیچ در توافقنامه‌ای که با صنعت نفت امضا کرد، باید برای حضور در تیم ملی ۱۴۰ هزار دلار به باشگاه ما بدهد، اما بعد از این اتفاق، پاسخ ایمیل‌های ما را نداد. ما هم به فیفا شکایت کردیم.

وی ادامه داد: باشگاه صنعت نفت مهلتی را برای اسکوچیچ تعیین کرده بود که این فرصت تمام شد. یک مدت هم منتظر ماندیم تا اسکوچیچ از سفر و دیدار با لژیونر‌ها به ایران برگردد که بازهم اتفاقی رخ نداد. وقتی دیدیم به هیچکدام از ایمیل‌های ما پاسخی نداد، شکایت به فیفا را پیگیری کردیم. فرهنگ حرفه‌ای اینطور است که اسکوچیچ حداقل باید جواب ایمیل‌ها را بدهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا این باشگاه برنده این پرونده در فیفا می‌شود؟ تصریح کرد: همه چیز در توافقنامه ما با اسکوچیچ شفاف است.

نصراصفهانی در ادامه صحبت هایش در خصوص مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت گفت: اسپانسر‌ها هنوز نتوانسته اند باشگاه را از نظر مالی تغذیه کنند و برای این هفته قول همکاری داده اند. امیدواریم بتوانیم پولی به بازیکنان و اعضای تیم بدهیم تا شرمنده آن‌ها نشویم. ۵ ماه است که پولی به اعضای تیم نداده ایم و پرداختی ما در مجموع ۳۰ درصد بوده است.

وی درباره نامشخص بودن زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان را ترخیص کرده ایم. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم خواستیم تا در یک بازه زمانی مشخص پیش از آغاز مجدد لیگ، اطلاع بدهند تا بتوانیم تمرینات را شروع کنیم. ما قبلا هم به خاطر این وضعیت از فدراسیون به صورت مکتوب خواسته بودیم لیگ را برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان تعطیل کنند. الان هم تابع وزارت بهداشت و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی